خداداد غریبپور در آیین امضای پنج تفاهمنامۀ همکاری بین شرکتهای معدنی و هپکو که با حضور مدیران عامل هپکو، فولاد مبارکه و شرکت های بزرگ معدنی برگزار شد، از توسعۀ همکاری های بخش معدن و هپکو و همچنین از برنامۀ ساخت 700 دستگاه ماشینآلات راهسازی موردنیاز شرکتهای معدنی توسط هپکو خبر داد و تصریح کرد: با حضور شرکت های بزرگ معدنی در این تفاهمنامه ها، هپکو دوباره احیا خواهد شد.

احیای دوبارۀ شرکت هپکو با همکاری فولاد مبارکه و شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی

سلامت نیوز: خداداد غریبپور در آیین امضای پنج تفاهمنامۀ همکاری بین شرکتهای معدنی و هپکو  که با حضور مدیران عامل هپکو، فولاد مبارکه  و شرکت های بزرگ معدنی برگزار شد، از توسعۀ همکاری های بخش معدن و هپکو و همچنین از برنامۀ ساخت 700 دستگاه ماشینآلات راهسازی موردنیاز شرکتهای معدنی توسط هپکو خبر داد و تصریح کرد: با حضور شرکت های بزرگ معدنی در این تفاهمنامه ها، هپکو دوباره احیا خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز، رئیس هیئت عامل ایمیدرو ضمن تأکید بر توسعۀ همکاری های شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی و شرکت هپکو با راهبری ایمیدرو، گفت: در گام نخست همکاری ها، ساخت 700 دستگاه ماشین آلات راهسازی توسط هپکو تا سال آینده انجام خواهد شد و در برنامۀ بلندمدت ساخت ماشین آلات معدنی توسط این تولیدکنندۀ باسابقه برنامه ریزی شده است.


به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، معاون وزیر صمت گفت: ایمیدرو به مأموریت خود که حمایت از شرکت هپکو بود، جامۀ عمل پوشاند و به نقشی که قرار بود چه در قالب سهامدار و چه در قالب همکاری ایفا کند، عمل کرد.


غریبپور گفت: شرکت های معدنی حوزۀ فولاد و مس و فولادسازان که در قالب تفاهمنامه های فوق، در کنار هپکو قرار می گیرند، نقش مهمی در بازگشت هپکو به جریان تولید ایفا خواهند کرد.


رئیس هیئت عامل ایمیدرو ضمن قدردانی از همکاری شرکت های بزرگ با هپکو گفت: آماده شدن شرایط برای امضای پنج تفاهمنامه بین شرکت ها و هپکو، حاصل برگزاری هفت جلسۀ مهم و اساسی بود.


غریب پور افزود: مدیران شرکت های معدنی و هپکو با هدف ارزیابی توانمندی ها، طی 50 روز بازدیدهای متقابلی از شرکت های یکدیگر داشتند.


فعالسازی بخش مهندسی هپکو
وی عنوان کرد: شرکت هپکو از ظرفیت مهندسی بالایی برخوردار است و می تواند بخش مهندسی فعالی داشته باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: توانایی ساخت پاتیل سرباره و ارائۀ خدمات در پروژۀ نورد گرم2 مورد درخواست شرکت فولاد مبارکه و همچنین تعمیر دامپتراک 35 تنی گلگهر گواه این مدعاست.


بنابراین گزارش شرکت های ملی مس، فولاد مبارکه، چادرملو و گلگهر، صندوق سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و خانۀ معدن ایران پنج تفاهمنامۀهمکاری با شرکت هپکو امضا کردند. سند فوق قرار است با راهبری ایمیدرو و  تمرکز بر فروش محصولات و خدمات هپکو به غول های معدنی اجرایی شود.


این تفاهمنامه ها متمرکز بر رویکرد حمایتی ایمیدرو و  این شرکت ها مبنی بر خرید محصولات و خدمات از این تولیدکنندۀ باسابقه است. در چهار تفاهمنامه فوق «بومی سازی» رویکرد اصلی بین طرفهای این همکاری خواهد بود.
همچنین تفاهمنامۀ دیگری بین صندوق بیمۀ معدن (وابسته به ایمیدرو) و خانۀ معدن ایران با شرکت هپکو در زمینه تأمین ماشین آلات موردنیاز معدنکاران امضا شد.

https://www.msc.ir/23427.html

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha