سلامت نیوز : مدیركل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: تمام بیمارستان‌های تابعه در تمام محورهای حاكمیت بالینی تلاش‌ها و فعالیت‌های لازم را مطابق با معیارها و شاخص‌های اعلام شده انجام می‌دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل درمان استان تهران، محسن نبیونی در همایش آشنایی با مبانی حاكمیت بالینی كه روزهای 5 و 6 تیر در سالن همایش‌های بیمارستان میلاد برگزار شد، اظهار داشت: هماهنگی و یكپارچه سازی مفاهیم حاكمیت خدمات بالینی در جهت افزایش كیفیت و كارایی خدمات درمانی، گسترش فرهنگ كار گروهی، ایجاد حس تعلق خاطر به برنامه‌ها و استراتژی های كلان و راهبردی اداره كل درمان، تقویت تعهدات مدیریتی و به اشتراك گذاری مفاهیم و مباحث مهم و كلیدی حاكمیت خدمات بالینی در حوزه مراقبت‌های درمانی بیماران و بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های تابعه اداره كل درمان استان تهران اصلی‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

مدیر كل درمان استان تهران تاكید كرد: در طی این همایش به منظور نهادینه كردن تمام فعالیت‌های بهبود كیفیت و ایمنی بیمار در راستای نظام حاكمیت خدمات بالینی، روسا، مدیران و كارشناسان بیمارستان‌های تابعه اداره كل درمان تأمین اجتماعی استان تهران با عزم و اراده‌ای جدی وگامی موثر در این همایش شركت داشتند.

نبیونی با بیان اینكه نظام حاكمیت خدمات بالینی به معنای انجام كار و خدمات درمانی به درست‌ترین شكل ممكن و در بهترین شرایط و زمان مناسب است،گفت: اداره كل درمان تأمین اجتماعی استان تهران برای ارتقای كیفیت خدمات درمانی ارائه شده مدل حاكمیت خدمات بالینی را با تأكید بر رسالت حرفه‌ای و كاری خود در جهت ارتقای كیفیت خدمات و رضایتمندی ذینفعان و برای ارتقای كیفیت آموزش و پاسخگویی مناسب‌تر به بیماران و بیمه‌شدگان سرلوحه اهداف و برنامه‌های كاری خود قرار داده است.

وی افزود: به همین منظور گروه مشاورانی از سوی این اداره كل، متشكل از فعالان حوزه مدیریت و حاكمیت خدمات بالینی، طی ماه‌ها تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی توانسته‌اند این هدف متعالی را به سرانجام برسانند.

مدیر كل درمان استان تهران تصریح كرد: تمركز حاكمیت خدمات بالینی در اداره كل درمان استان تهران و مراكز درمانی تابعه مبتنی بر ارتقای كیفیت خدمات درمانی ارائه شده به بیماران و بیمه‌شدگان، بهره‌مندی از استانداردهای حوزه درمان، تكریم بیماران بیمه شده و درگیر كردن و مشاركت بیماران در پروسه درمانی خویش و ارتقای فرهنگ پاسخگویی در سطح مراكز درمانی تابعه با اجرای نظام حاكمیت خدمات بالینی است.

نبیونی تأكید كرد: آموزش حاكمیت خدمات بالینی برای كاركنان، كارشناسان، مدیران و رؤسای تمامی بیمارستان‌های تابعه اداره كل درمان تأمین اجتماعی استان تهران آغاز شده تا تمامی كاركنان مراكز درمانی با مصادیق حاكمیت بالینی آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha