یک کارشناس سازمان هواشناسی کفت: طی امروز و فردا برای استان های گیلان و مازنداران بارش‌های شدیدی پیش بینی می‌شود که این امر موجب می‌شود در این نواحی حتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود داشته باشد.

کدام مناطق کشور امروز بارانی است؟ / احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در گیلان و مازنداران

سلامت نیوز: یک کارشناس سازمان هواشناسی کفت: طی امروز و فردا برای استان های گیلان و مازنداران بارش‌های شدیدی پیش بینی می‌شود که این امر موجب می‌شود در این نواحی حتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی  در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز و فردا در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید رخ می‌دهد.


وی با اشاره به اینکه این مناطق در دو روز آتی با کاهش ۴ تا ۶ درجه دما مواجه هستنند، هشدار داد: طی امروز و فردا برای استان های گیلان و مازنداران بارش‌های شدیدتری پیش بینی می‌شود که این امر موجب می‌شود در این نواحی احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود داشته باشد.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد، افزود: برای ارتفاعات استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعد ازظهر رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.


گودرزی با اشاره به اینکه از عصر چهارشنبه تا روز جمعه در این مناطق انتظار بارش پراکنده باران را داریم. اظهار کرد: از فردا سه شنبه تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد که منجر به خیزش گرد و غبار در این مناطق می‌شود.


وی در خصوص وضعیت جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر پایتخت با وزش باد همراه است و بیشینه دمای آن ۳۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha