دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 297793

به مهمانی دعوت شده اید و وقت ندارید موهای خود را خیلی منظم و حرفه ای بیارایید؟ نگران نباشید، این یک تجربه همگانی است! کافی است برای دانستن نکات کلیدی آرایش مو، در این مقاله همراه ما باشید. راهکارهایی که در این مقاله معرفی می کنیم، کمک می کند در عرض چند دقیقه تغییر حیرت انگیزی داشته باشید، مانند استفاده درست از سرم مو برای درخشندگی بیشتر موها و یا کاربرد حرفه ای برس حرارتی برای مرتب و صاف کردن مو.

آرایش سریع مو برای مهمانی

سلامت نیوز: به مهمانی دعوت شده اید و وقت ندارید موهای خود را خیلی منظم و حرفه ای بیارایید؟ نگران نباشید، این یک تجربه همگانی است! کافی است برای دانستن نکات کلیدی آرایش مو، در این مقاله همراه ما باشید. راهکارهایی که در این مقاله معرفی می کنیم، کمک می کند در عرض چند دقیقه تغییر حیرت انگیزی داشته باشید، مانند استفاده درست از سرم مو برای درخشندگی بیشتر موها و یا کاربرد حرفه ای برس حرارتی برای مرتب و صاف کردن مو.

به گزارش سلامت نیوز، این روزها همه افراد به دلیل مشغله های کاری، وقت کافی برای آرایش کردن و رسیدن به موهای خود ندارند و هنگام دعوت به مهمانی، با دردسرهای زیادی روبه رو می شوند. مثلا، آیا وقت کافی برای آرایش کردن پیدا می کنم؟ آیا می توانم با ظاهری مرتب و آراسته در مهمانی حضور پیدا کنم؟ این نگرانی ها ممکن است به سراغ هر فردی بیاید و تاثیر منفی و بدی بر روی روحیه او بگذارد که در آخر نتواند به راحتی و بدون استرس در مهمانی حاضر شود.
برای یک آرایش ساده اما جذاب مو به چه وسایلی نیاز دارید؟

 قبل از هر چیز به تعدادی وسایل نیاز دارید که باید آن ها را مهیا کنید. وسایل مورد نیاز شامل موس مو، برس حرارتی، کرم پودر، رژلب و  سرم مو است. شما تنها با این ۳ وسیله می توانید موهای خود را به راحتی و زیبایی هر چه تمام تر آرایش کنید و در مهمانی جذاب به نظر برسید.

دیگر از وز شدن موهای خود در مهمانی نترسید

اگر جنس موهای شما خشک و وز است و هر چقدر هم از محصول های تثبیت کننده مو استفاده کنید، دوباره در برابر گرما یا رطوبت حالت وز پیدا می کند، دیگر جای نگرانی نیست. با استفاده از سرم مو می توانید به درمان خشکی موهای تان بپردازید. این محصول به شما کمک می کند موهای زیباتر و درخشنده تری داشته باشید.

ساخت این محصول از ماده ای به نام سیلیکون است که به صورت ضروری داخل بدن وجود دارد. تاثیر سیلیکون داخل سرم مو بر روی فولیکول موهای آسیب دیده باعث درخشندگی بیشتر موها می شود و خشکی مو را درمان می کند. به همین خاطر است که می‌گوییم اگر موهای شما وز و مجعد است، حتماً از سرم مو استفاده کنید.


نکات مهم استفاده از سرم مو را بدانید

    برای جلوگیری از وز شدن موها تنها مقداری از سرم مو کافی است.
    هرگز سرم مو را به پوست سر نزنید. چرا که این کار باعث چرب شدن موها و حالت بد آن می شود.
    سرم مو را ظروفی در بسته نگه داری کنید.
    استفاده از سرم مو نیازی به شستشو ندارد.
    سرم مو را تنها در قسمت میانه و انتهایی مو استفاده کنید.

استفاده اصولی از سرم مو را یاد بگیرید.

استفاده از سرم مو بسیار راحت است. ابتدا موهای خود را شستشو می کنید، سپس کمی سرم مو را روی دست ریخته و به آرامی موهای تان را ماساژ می دهید. نیازی به فشار بیش از حد و یا کشیدن مکرر موها نیست. سپس اجازه دهید سرم مو بر روی مو خشک شود.

 با استفاده از موس مو، مو های خود را برای مهمانی کراتینه کنید

موس مو شباهت زیادی به ژل مو دارد. اما قدرت آن کمتر است و تنها لایه نازکی از موها را در بر می‌گیرد. استفاده از موس مو بر خلاف ژل، نه تنها موها را خشک و بد فرم نمی کند، بلکه حالت دهی موها راحت تر می شود. برای این که قبل از مهمانی از موس مو استفاده کنید، باید موهای تمیز و شسته شده ای داشته باشید.


 استفاده از موس مو چگونه است؟

اگر موهایتان هنوز خیس است، بهتر است کمی از خیسی مو را با حوله بگیرید. سپس مقداری فوم بر روی کف دست بریزید و موهای خود را به فوم موس مو آغشته کنید. هرگز موس را به صورت ناگهانی به کل مو اسپری نکنید. چرا که خیلی زود خشک می شود. موهای سر را به قسمت های مختلف تقسیم بندی کنید و هر قسمت را به صورت جداگانه به موس مو آغشته نمایید.

اگر برای رفتن عجله دارید، فقط ریشه های مو را موس بزنید.

اگر برای رفتن به مهمانی عجله دارید، تنها می توانید ریشه های مو را به موس مو آغشته کنید. سپس با استفاده از یک برس، موس مو را بر روی کل مو پخش کنید. برای خشک کردن موها می توانید از سشوار یا برس حرارتی استفاده کنید. این دو روش در کنار استفاده از موس مو باعث براق شدن و حجم بیشتر موها می شود.

برس حرارتی، سریع ترین روش برای صاف کردن موها

حال نوبت به حالت دادن موها می رسد. برای این که موهای خود را خیلی سریع و راحت تر از اتو مو یا سشوار صاف کنید، استفاده از برس حرارتی بهترین گزینه است. برس حرارتی یک وسیله فوق العاده راحت در ابزار آرایشگری است که همزمان دو کار شانه زدن و سشوار مو را انجام می دهد.

 با کمترین آسیب، موهای خود را حالت دهید.

 برس حرارتی نسبت به دیگر وسایل آرایش مو مانند سشوار و اتو مو آسیب کمتری به موها وارد می کند. با داشتن این وسیله برای حالت دادن موها نیاز به فرد دیگری ندارید و بدون اتلاف وقت هم موهایتان را شانه می زنید و هم حالت زیبایی به آن ها می دهید. از آنجا که برس های حرارتی طراحی شبیه به برس مو دارند، به راحتی می توانید آن را همراه خود جا به جا کنید. این وسیله نسبت به دیگر وسایل حرارتی مانند سشوار جای بسیار کمی می گیرد.

برس کشیدن موها نیاز به تخصص خاصی ندارد.

طریقه استفاده از برس حرارتی مانند شانه زدن موها است و نیازی به یاد گرفتن اصول و قواعد خاصی ندارد. تنها کافی است برس را از سمت بالا به سمت پایین نوک مو بکشید. این کار را هم برای روی مو و هم زیر موها انجام دهید. اگر هنگام استفاده از برس حرارتی پایین مو را با دست بگیرید، نتیجه بهتری مشاهده می کنید و موهایتان زودتر حالت می گیرد. دقت داشته باشید، برای شانه زدن بخش مناسبی از مو را در دست بگیرید. اگر قسمتی از مو خارج دانه های برس قرار گرفت، بهتر است مقداری از حجم مو را کم کنید.


پیشنهاد وِیژه ما برای چند لوازم آرایش خوب
کرم پودر خوب

اگر بدنبال خرید کرم پودر باکیفیت و قیمت مناسبی می گردید ، ما پیشنهاد می کنیم از کرم پودر لورال، کالیستا و میبلین استفاده کنید . به این دلیل که کرم پودر یکی از مواردی است که تا پایان روز با شماست و تا زمانی که شما اقدام به شستشوی صورت خود نکنید، باید فرم کرم پودر بر روی صورت شما ثابت و بدون ماسیدگی باقی بماند. پس پیشنهاد می کنیم از کرم پودرهای مرغوبی استفاده کند که کمی قبل تر ما به معرفی چند کرم پودر مرغوب و با کیفیت پرداختیم.


کانسیلر خوب

از جمله بهترین کانسیلرهای مرغوب و بسیار پر فروش می توانیم به کانسیلر میبلین اشاره کنیم. البته کانسیلرهای دیگری مانند کانسیلر تارت، کانسیلر اوریفلیم، کانسیلر بورژوا نیز جزء بهترین کانسیلرهای پرطرفداری هستند که بدلیل ناموجود بودن اکثر آنها در فروشگاه های ایرانی، در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید را همان کانسیلر میبلین میدانیم.


پرایمر با کیفیت

حالا نوبت بهترین پرایمرهای آرایشی با کیفیت است. برای معرفی بهترین پرایمرهای آرایشی می توانیم از برندهای اوریفلیم، مک، بنفیت، میبلین نام ببریم که جزء بهترین پرایمرهای آرایشی هستند. مخصوصا پرایمر مک جزء بهترین پرایمرهایی ست که میتوانیم به شما عزیزان معرفی کنیم.


کلام آخر

با استفاده روش ها و محصولات آرایشی که معرفی کرده ایم، می توانید در عرض چند دقیقه آرایش موهای خود را انجام دهید و با ظاهری ساده و شیک در مهمانی حاضر شوید. رعایت نکات گفته شده، هنگام آراستن موها کمک می‌کند، مانند بسیاری از سلبریتی ها خیلی سریع و بدون نقص آماده شوید و در مهمانی بدرخشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فلزیاب تصویری هوکر Hoker F5 2019 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    عالی
  • خرید و فروش فلزیاب اورجینال ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    خوب بود
  • نمایندگی فلزیاب ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    good
  • فلزیاب تصویری پیرلس ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    very nice