دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

یک کارگر ساختمانی به هنگام کار در یک ساختمان در حال احداث به علت نامعلومی به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد و جان سپرد.

سقوط مرگبار کارگر جوان در چاهک آسانسور

سلامت نیوز: یک کارگر ساختمانی به هنگام کار در یک ساختمان در حال احداث به علت نامعلومی به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد و جان سپرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، عصر روز گذشته در پی تماس کارگران یک ساختمان در حال احداث با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یکی از کارگران به داخل چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروی آتش نشانی ایستگاه ۵۷ و گروه امداد و نجات ۱۰ را به محل حادثه در تهرانپارس، خیابان ۱۳۵ روانه کرد.

به گفته مهدی محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک کارگر جوان در طبقه چهارم یک ساختمان در حال احداث سرگرم کار بود که به دلیل نامعلومی به داخل چاهک آسانسور افتاد و از طبقه چهارم تا طبقه منفی دو در داخل چاهک آسانسور این ساختمان سقوط کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله خود را به شخص حادثه دیده رسانده و همزمان با ایمن سازی محل، اقدامات لازم و همچنین کمک‌های اولیه را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام دادند که با معاینات پزشکی انجام شده توسط عوامل اورژانس، متأسفانه مرگ وی تأیید شد.

محمدی با اشاره به انجام تحقیقات لازم در خصوص علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی، تصریح کرد: جنازه این کارگر جوان برای انجام اقدامات قانونی و انتقال به پزشکی قانونی تحویل نیروی انتظامی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha