جمعه ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 29795

این نوع ریزش مو ارثی است و از نسلی به نسل دیگر انتقال می یابد.با این حال هنوز گزینه ها یی برای بهبود این وضعیت وجود دارد.

سلامت نیوز : مردان اغلب تحت تاثیر ریزش مو  قرار می گیرند تا جایی که طاسی به عنوان یک الگوی مردانه شناخته شده است.
این نوع ریزش مو ارثی است و از نسلی به نسل دیگر انتقال می یابد.با این حال هنوز گزینه ها یی برای بهبود این وضعیت وجود دارد.
اول اینکه ریزش مو در مردان طبیعی است و شما  قبل از نشان دادن واکنش های عصبی بهتر است به سرعت اقدا م به درمان آن کنید اما می توانیدآن را قبول کرده و با آن بدون هیچ نگرانی زندگی کنید.
ریزش مو یک امر طبیعی است و بهتر است آن را قبول کنید و به جای تلاش کردن برای پنهان کردن مناطق ریزش مو یک راه حل درمانی با توصیه پزشک آغاز کنید.
2نوع داروی اصلی برای درمان ریزش وجود دارد: 1.مینوکسیدیل     2.نیناستراید
مینوکسیدیل در اصل برای درمان فشار خون بالا استفاده می شود اما عوارض استفاده آن رشد موهاست.خوردن 2بار در روز این قرص،برای حدود 6 درصد مردان کار ساز است.به هر حال با قطع این دارو و نتایج حاصل شده هم ناپدید می شوند.
نیناستراد:این قرص هورمون ها ی مردانه را که باعث ریزش مو می شود قطع می کند حدود 80 درصد مردان  از مصرف این قرص نتیجه گرفته اند جراحی گزینه ی دیگریست فعلا تنها روش قابل اعتماد است.
در نهایت توصیه می شود که طاسی را به عنوان یک امر طبیعی در نظر بگیرید و هرگز بدون صلاحدید و مشورت با پزشک خود سرانه دارویی مصرف نکنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha