حدود ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماجرای قتل هولناک زن ۲۳ ساله و کودک یکساله‌اش به‌نام ارسلان اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد این زن جوان به همراه کودک یکساله‌اش به طرز فجیعی با چاقو سرشان بریده شده است.

قتل فجیع زن ۲۳ ساله و کودک یک ساله اش در خانه!

سلامت نیوز:حدود ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماجرای قتل هولناک زن ۲۳ ساله و کودک یکساله‌اش به‌نام ارسلان اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد این زن جوان به همراه کودک یکساله‌اش به طرز فجیعی با چاقو سرشان بریده شده است.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: صادقی دادستان شهرستان بهارستان درباره قتل زن جوان و کودک یکساله‌اش گفت: شوهر این زن جوان به همسرش زنگ زده و وقتی زن جوابگوی تلفن نبوده است به خانه سر می‌زند و با اجساد غرق به خون زن جوان و کودک یکساله‌اش روبه‌رو می‌شود که بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع جنایت هولناک را اطلاع می‌دهد.

صادقی بیان کرد: شوهر این زن به‌خاطر نگرانی به خانه سرکشی می‌کند که صحنه کشته شدن زن و کودکش را می‌بیند و در بررسی‌ها از صحنه قتل چاقویی که قاتل از آن برای کشتن زن ۲۳ ساله و کودک یکساله‌اش استفاده کرده بود، کشف شد.

در بازجویی از شوهر این زن نکته مشکوکی به نظر نمی‌رسید که وی مظنون به قتل باشد و درصدد هستیم با بازبینی دوربین‌ها و اقدامات کارآگاهان بتوانیم قاتل را پیدا کنیم.

دادستان بهارستان خاطرنشان کرد: شوهر این زن در بازجویی‌ها عنوان داشته که هیچ اختلافی بین او و همسرش وجود نداشته است. از این‌رو باید تا تکمیل شدن اطلاعات و نتیجه آزمایشات DNA صبر کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز سرنخی از جزئیات این ماجرای هولناک به‌دست نیامده است، عنوان داشت: قطعاً تا دستگیری عاملان این قتل هولناک تحقیقات ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha