فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران گفت: باید بپذیریم کرونا، ویروس پیچیده ای است.

اطلاعات بشر در مقابله با کرونا اندک است/با پاندمی روبرو هستیم

سلامت نیوز:فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران گفت: باید بپذیریم کرونا، ویروس پیچیده ای است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، وبینار رسانه و مسئولیت اجتماعی با نگاهی بر بحران کرونا، بعد از ظهر چهارشنبه با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد.


وی با اشاره به خدمات کادر بهداشتی و درمانی کشور در مقابله با کرونا، افزود: همه ما مدیون و وامدار جامعه پزشکی هستیم.
زالی با اشاره به جانفشانی نیروهای سلامت کشور در مقابله با ویروس کرونا، گفت: کادر درمان ما روزهای سختی را تحمل کرده اند تا بتوانند از درد مردم و بیماران بکاهند.


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در امر خطیر اطلاع رسانی، افزود: در روزهایی که درگیر این بیماری شده ایم، شاهد جهش حرفه‌ای در عرصه اطلاع رسانی هستیم.


وی با اعلام این مطلب که کار رسانه کاملاً تخصصی شده است، گفت: خوشبختانه شاهد اشراف کامل خبرنگاران در حوزه مختلف کاری هستیم و این برای جامعه رسانه‌ای و اطلاع رسانی کشور یک افتخار است.


زالی در ادامه به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اطلاعات علمی بشر در مقابله با ویروس کرونا قلیل است.
وی تاکید کرد: باید بپذیریم کرونا، ویروس پیچیده‌ای است. زیرا، در طول سال‌های گذشته شاهد انواع بیماری‌های نوپدید بوده ایم اما هیچ کدام مثل این ویروس، سطوح فراوانی از مناطق جغرافیایی را درگیر نکرده بودند.


زالی افزود: با پاندمی کرونا روبرو هستیم و این ویروس نشان داده بسیاری از محفوظات در مورد کرونا، درست نبوده است.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با عنوان این مطلب که تاکنون درمان قاطع و محکم برای بیماری کرونا کشف نشده و فقدان واکسن کارا، باعث شده داشته‌های بشر در مقابله با ویروس اندک باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha