چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

لغو طرح ترافیک در هفته آیندهمعاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

لغو طرح ترافیک در هفته آینده

سلامت نیوز: لغو طرح ترافیک در هفته آیندهمعاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو طرح ترافیک تهران در هفته آینده بر اساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سید مناف هاشمی در حاشیه بیست و نهمین جلسه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت ملی بیماری کرونا در خصوص طرح ترافیک شهر تهران گفت: متناسب با تصمیم هفته گذشته که مقرر شد یک هفته طرح ترافیک تهران تعلیق شود، و بررسی های لازم در خصوص آسیب ها انجام شود ظرف 4 روز گذشته با تعامل و همکاری وزارت بهداشت، فرماندهی ستاد مقابله با کرونای تهران و استانداری تهران گزارشی را در این جلسه ارائه دادیم.

وی افزود: بر اساس این گزارش لغو طرح ترافیک تأثیر چندانی درکاهش مسافرین مترو و اتوبوس نداشته و این کاهش در حد 3 یا 4 درصد بوده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: استفاده شهروندان از ماسک در مترو و بی آر تی حدود 98 درصد است و در سایر اتوبوس هااین آمار کمتر است که در تلاش هستیم افزایش استفاده از ماسک در اتوبوس های عادی را نیز در میان شهروندان افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: به دلیل قرمز بودن وضعیت تهران و اثرگذاری روانی موضوع لغو طرح ترافیک شهرداری تهران با تصمیم جلسه کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا یک هفته دیگر برای هفته آینده نیز طرح ترافیک لغو می شود. امیدواریم با بررسی های دوباره و حاصل شدن این نتیجه که لغو طرح ترافیک در کاهش مسافرین اثر چندانی نداشته همراهی را برای اجرای طرح داشته باشیم. در حقیقت اگر تراکم حجم خودروها و سفرهای غیر ضروری کاهش پیدا نکند، انضباط شهری به هم می ریزد و امیدواریم بتوانیم بعد از این یک هفته طرح ترافیک را اجرایی کنیم البته هیچ چیز مهمتر از سلامتی شهروندان نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha