شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 29798

این یک واقعیت شناخته شده است که رژیم غذایی متعادل می تواند مانع بسیاری از مشکلات سلامتی شود. مواد غذایی نامناسب ، مقدار زیادی الکل ویا سیگار ممکن است با زندگی جنسی شما تداخل داشته باشد.

سلامت نیوز :این یک واقعیت شناخته شده است که رژیم غذایی متعادل می تواند مانع بسیاری از مشکلات سلامتی شود. مواد غذایی نامناسب ، مقدار زیادی الکل ویا  سیگار ممکن است با زندگی جنسی شما تداخل داشته باشد. اگر شما می خواهید به نعوظ سخت تر و قوی تری دست پیدا کنید باید از نوشیدن الکل اجتناب کنید و سیگار کشیدن را کنار بگذارید .
بهتر است درباره برخی مواد غذایی که برای مردان نعوظ قوی تری را به همراه دارد هم بیشتر بدانید.

ماهی های چرب برای نعوظ  ضروری است  مانند ماهی های حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که در بهبود جریان خون به ناحیه آلت تناسلی نقش موثری را ایفا میکند .  بنابراین ، ماهی سالمون ، ماهی خال مخالی ، قزل آلا یا ماهی تن تازه ، حداقل سه بار در هفته توصیه می شود .
امگا 3 تنها ماده  تشکیل دهنده مفید ماهی برای بهبود روابط جنسی است بلکه ماهی غنی از روی است که همین ماده کمک به افزایش تولید تستسترون میشود.

آجیل نیز غنی از اسیدهای چرب است ، بنابراین در صورتی که شما ماهی دوست ندارید ، آجیل بیشتری صرف کنید به خصوص بادام

تخم مرغ نیز چون حاوی ویتامین B6 است و این ویتامین برای حفظ تعادل هورمون  در بدن  و خواص ضد استرس دارد بسیار سفارش میشود.

موز مواد غذایی بسیار معمول است اما تعداد کمی از مردم می دانند  که می تواند به نعوظ بهتر شما کمک کند .موز منبع غنی از پتاسیم و می تواند انرژی  بدن را تامین کند .به علاوه ، پتاسیم باعث افزایش گردش خون هم میشود.

هر چند انجیر خیلی محبوب نیست اما به دلیل دارا بودن اسیدهای امینه میتواند به بهبود میل جنسی شما کمک کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha