به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی، دریای‌عمان، تنگه‌هرمز و خلیج‌فارس طی امروز مواج و متلاطم هستند و روز‌های آینده، از وقوع، رگبار باران، وزش باد شدید و رعدوبرق در استان‌های هرمزگان، سیستان، کرمان و فارس و همچنین ارتفاعات البرز خبر داد.

هشدار بارش و رعدوبرق در سیستان، هرمزگان، کرمان و فارس/ تهران گرم‌تر می‌شود

سلامت نیوز: به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی، دریای‌عمان، تنگه‌هرمز و خلیج‌فارس طی امروز مواج و متلاطم  هستند و روز‌های آینده، از وقوع، رگبار باران، وزش باد شدید و رعدوبرق در استان‌های هرمزگان، سیستان، کرمان و فارس و همچنین ارتفاعات البرز خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی گفت: طی سه روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و استان هرمزگان، در بعضی از ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید رخ می‌دهد که بارش‌ها امروز در جنوب شرق سیستان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. رفیعی ادامه داد: در سه روز آینده، در ارتفاعات البرز مرکزی، نیز انتظار رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز در غرب سواحل دریای‌خزر، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

 این  کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری در بیشتر مناطق کشور، آسمان صاف خواهد بود و جوی پایدار پیش‌بینی شده است. در سه روز آینده دریای‌عمان و روز‌های یکشنبه و دوشنبه تنگه هرمز، و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه نیز خلیج‌فارس، مواج و متلاطم است. 

وی بیان کرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور، وزش باد به نسبت شدید را انتظار داریم که روز‌های یکشنبه و دوشنبه وزش باد در خراسان جنوبی و همچنین سیستان و بلوچستان از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال وقوع گردوخاک نیز برای این مناطق وجود دارد.

 رفیعی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران  گرم می‌شود. ۳۵ درجه سانتیگراد بیشینه دمای امروز تهران ۳۵ درجه سانتیگراد و کمینه دما ۲۳ درجه سانتیگراد است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha