خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان که به همراه اعضای شورای تأمین این شهرستان از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید مینمود، در جلسهای مشترک با مدیرعامل فولاد مبارکه و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت اظهار داشت: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است.

استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است

سلامت نیوز:خدامراد صالحی فرماندار شهرستان لنجان طی بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، در جلسه‌ای مشترک با مدیرعامل فولاد مبارکه و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت اظهار داشت: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایه افتخار است.


به گزارش سلامت نیوز، خدامراد صالحی با  اشاره به این‌که اجرای طرح‌های توسعه در فولاد مبارکه یکی از مزیت‌های این شرکت است، بیان کرد: این امر در پویایی این شرکت نقش موثری دارد. از این رو فعالیت مجموعه مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در این خصوص قابل‌ تقدیر و برای هر ایرانی مایه مباهات است. به‌ویژه اینکه این مجموعه صنعتی در مجاورت شهرستان لنجان است و در عرصه ملی و بین‌المللی با محصولات متنوع و باکیفیتی که تولید می‌کند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مهم‌تر اینکه این مجموعه در کنار فرایند تولید و برنامه‌های توسعه، همواره استفاده بهینه از انرژی را در دستور کار خود قرار داده است.

فرماندار شهرستان لنجان  از اجرای طرح ایجاد شبکه فاضلاب در شهرستان‌های لنجان و مبارکه به‌عنوان یکی از طرح‌های مهم این شرکت یاد و اضافه کرد: استفاده از پساب فاضلاب شهرهای اطراف و بازچرخانی آب تصفیه‌شده در خطوط تولید شرکت امتیازی ویژه برای فولادمبارکه به شمار می‌آید که باعث بهبود فرایندهای زیست‌محیطی است؛ ضمن اینکه می‌تواند از این آب در پروژه بزرگ نورد گرم شماره ۲ نیز استفاده کند. به‌طورکلی این تدابیر باعث شده میزان برداشت آب خام این شرکت از زاینده‌رود کاهش یابد.



خدامراد صالحی در ادامه با اشاره به همکاری‌های شهرستان لنجان در احداث شبکه فاضلاب تصریح کرد: ازآنجاکه خروجی شرکت فولاد مبارکه منافع ملی را در برمی‌گیرد، شهرستان لنجان نیز در حد امکان با سرمایه‌گذاری و مشارکت در برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه در همه حوزه‌ها، به‌ویژه در پروژه اخیر این شرکت که احداث شبکه فاضلاب در شهرستان‌های لنجان و مبارکه به‌منظور استفاده از پساب‌های شهری در خطوط تولید بوده، همکاری‌های لازم را به عمل آورده است.
  
وی با اشاره به اهمیت لزوم برقراری تعامل گسترده‌تر میان شهرستان لنجان و شرکت فولاد مبارکه گفت: ازآنجاکه فولاد سبا در هم‌جواری این شهرستان است، طبیعتا این تعاملات به بهبود فرایندهای تولید این مجتمع کمک شایانی خواهد کرد. از این حیث نیز تاکنون شهرستان لنجان از هیچ کمکی کوتاهی نکرده است. ما با توجه به مسئولیتی که به عهده داشته‌ایم، همیشه در خصوص تسهیل روند کارهای جهادگران عزیز در فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرده‌ایم تا ضمن تسهیل، هماهنگی و مدیریت امور اداری شهرستان، در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده، به‌خوبی در کنار این عزیزان، به تولید بیشتر کمک نماییم.

در این جلسه، مهندس حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان از حسن نیت مسولان شهرستان لنجان به فولاد مبارکه به‌عنوان یک سرمایه ملی قدردانی کرد و گفت: همان‌گونه که اشاره شد همه مردم ایران به‌نوعی از منافع فولاد مبارکه بهره‌مند می‌شوند. درعین‌حال و به‌طور قطع فولاد مبارکه نیز همواره توسعه پایدار به‌ویژه در منطقه پیرامون خود را مدنظر داشته و دارد.

مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: مدیریت این شرکت بر این باور است که بر اساس همکاری و زندگی مسالمت‌آمیز با جامعه هم‌جوار خود است که می‌تواند کارها، فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی شرکت و اهداف نظام را محقق سازد.

مهندس عظیمیان در پایان براهمیت و لزوم توسعه همه ‌جانبه همکاری‌ها میان صنعت و جامعه تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha