بر اساس توضیحات یک مقام انتظامی، شیوه قتل یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده 4 تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می‌کند.

ماجرای شلیک در خیابان پاسداران چه بود؟ / شاهدان، 2 موتورسوار را قاتل می دانند

سلامت نیوز: بر اساس توضیحات یک مقام انتظامی، شیوه قتل یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده 4 تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اعتماد آنلاین، ساعات پایانی جمعه‌شب بود که خبر کشته شدن یک پدر و دختر در خیابان پاسداران تهران در فضای مجازی منتشر شد. برخی کاربران فضای مجازی نوشتند که این پدر و دختر از اتباع لبنان هستند؛ موضوعی که با توضیحات ارایه شده از سوی همسایگان‌شان که اعلام کرده بودند این دو نفر عرب‌زبان بوده‌اند، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. همین کاربران البته اعلام کردند که این قتل مقابل خانه ابومهدی المهندس، فرمانده سابق حشدالشعبی عراق در گلستان یکم پاسداران رخ داده است.

اگرچه شاهدان عینی، 2 موتورسوار را عامل این قتل معرفی کردند اما ساعات اولیه پس از این اتفاق، هیچ مسوول یا نهاد رسمی درباره آنچه رخ داده توضیحی ارایه نکرد و تنها منبعی که وقوع این قتل را تایید می‌کرد، منبع ناشناسی بود که ایلنا با استناد به سخنان او، خبر مرگ این دو نفر را تایید کرد. ساعاتی پس از وقوع این حادثه اما یک مقام آگاه در پلیس پیشگیری پایتخت با ارایه جزییاتی از حادثه قتل شب گذشته در خیابان گلستان یکم تهران گفت: «بر اساس گفته شاهدان عینی گویا مقتول 58 ساله به نام حبیب داوود استاد تاریخ بوده است و همراه دخترش مریم داوود 27 ساله در خودرو ال 90 سفید در حال حرکت بودند.» بر اساس توضیحات این مقام انتظامی، شیوه قتل یا ترور این افراد به این صورت بوده که از سمت راننده 4 تیر شلیک شده و شلیک پنجم هم به یک ماشین دیگر که در حال عبور بوده اصابت می‌کند. به دلیل اینکه کوچه از یک طرف راه برای ماشین دارد و از طرف دیگر فقط عابر پیاده یا موتورسوار می‌تواند حرکت کند، موتورسوار از طرف پیاده‌رو شلیک و بلافاصله نیز فرار کرده است.

این مقام آگاه در پلیس پیشگیری با تایید اینکه این حادثه ساعت 21 جمعه هفدهم مردادماه رخ داده، از ادامه تحقیقات در این باره خبر داده و اکنون جز اظهارات این منبع آگاه توضیحات بیشتری درباره این قتل و حواشی پیرامون آن، اعلام نشده و برای آگاهی از جزییات بیشتر، علت آن و عوامل وقوع این قتل یا ترور باید منتظر تحقیقات بیشتر و اظهارنظرهای مسوولان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha