یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی  به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و فارس رگبار پراکنده به همراه رعد و برق را پیش‌بینی می‌کنیم که البته این شرایط در برخی از ساعات رخ می‌دهد.


وی ادامه داد: همین شرایط جوی در روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی خواهیم داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه در روز‌های آینده همچنان تداوم وزش شدید باد و خیزش گرد و خاک را در شرق کشور پیش‌بینی کرده‌ایم و سواحل شرقی دریای عمان طی پنج روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سایر مناطق کشور در پنج روز آینده پدیده قابل توجهی را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: تهران امروز با آسمانی صاف و همراه با وزش شدید باد روبه‌روست که بیشینه دما در آن به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 ماهرفیعی با بیان اینکه با افزایش نسبی دما در تهران روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: تهران امروز نسبت به دیروز با ۴ درجه افزایش دما روبه‌رو شده است.


این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: اردبیل و شهرکرد با دما‌های ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد صبح امروز به عنوان خنک‌ترین استان‌های کشور بودند و در بیست و چهار ساعته گذشته اهواز با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین استان کشور شناخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha