شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 29814
سلامت نیوز : اگر در مواقعی كه گرسنه نیستید و فقط به این خاطر كه حوصله‌تان سررفته، به خوردن روی می‌آورید با این كار كالری غیرضروری به بدنتان وارد می‌كنید و به افزایش وزن خود دامن می‌زنید.

به گزارش ایسنا، كارشناسان مركز كنترل و پیشگیری امراض آمریكا چند عامل شایع و معمول را كه باعث می‌شوند در موارد غیرضروری كه گرسنه نیستید، میل به خوردن پیدا كنید، معرفی كرده‌اند.

به گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز، این كارشناسان تاكید كردند وقتی ناگهان داخل كابینت یا قفسه چشمتان به تنقلات مورد علاقه‌تان می‌افتد، وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید، وقتی یك ملاقات استرس زا در پیش رو دارید، زمانی كه احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌كنید و به دنبال خوراكی می‌گردید كه حالتان را خوب كند، وقتی از سركار به خانه می‌روید و هیچ برنامه‌ای برای آماده كردن شام ندارید و بالاخره اگر مسیر روزانه شما از میان فروشگاه‌های متعدد مواد غذایی و سوپرماركت‌ها می‌گذرد، اشتیاق شما به خوردن در مواقعی كه نیازی به غذا ندارید و گرسنه نیستید، تشدید می‌شود.

آگاهی از این فاكتورها می‌تواند به شما كمك كند راهكاری را برای كاهش تاثیر این عوامل بیایبد و در نتیجه به مقابله با معضل چاقی بروید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha