سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی افراد با عنوان عضویت در ستاد ملی کرونا مصاحبه‌هایی انجام داده و مباحثی در مورد آمارهای کرونا در کشور ارائه می‌دهند که به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

لاری: ادعاها در مورد آمار کرونا مورد تایید وزارت بهداشت نیست

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی افراد با عنوان عضویت در ستاد ملی کرونا مصاحبه‌هایی انجام داده و مباحثی در مورد آمارهای کرونا در کشور ارائه می‌دهند که به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

به گزارش سلامت نیوز، سیما سادات لاری روز دوشنبه در گفت ‌وگو با ایرنا درباره صحبت‌های فردی با عنوان عضویت در ستاد ملی کرونا افزود: این فرد نه در کمیته علمی و نه در ستاد ملی کرونا عضویت ندارد و مباحث مطرح شده نیز به هیچ عنوان مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

وی بیان کرد: آمارهای کرونا از ابتدا به صورت شفاف اعلام شده و حتی اولین آمارها دو روز قبل از انتخابات اعلام شده است. وزارت بهداشت یک وزارتخانه سیاسی نیست و سلامت مردم برای وزارت بهداشت اولویت اصلی است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: بهتر است که افراد به جای اظهار نظرهای نادرست، به اطلاع رسانی و آموزش صحیح مردم در زمینه کاری خود بپردازند. در حال حاضر چیزی به اندازه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اهمیت ندارد و باید آموزش‌ها در این زمینه ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha