دکتر امامی رضوی گفت :خوب نیست كه بخواهیم به بحث‌های كارشناسی كه خیلی روشن است و همه از آنها اطلاع دارند را رنگ و بوی سیاسی بدهیم. برخی از دوستان به تعهدات خود عمل نمی‌كنند وقتی به آن اعتراض می‌شود، آدرس را اشتباه می‌دهند تا افراد گمراه ‌شوند.

سلامت نیوز :معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: وضعیت پرداخت سازمانهای بیمه گر مناسب نیست و حاضر هستیم این نكته را با اعداد و رقم طی یك مناظره ثابت كنیم.

به گزارش ایسنا، دكتر حسن امامی رضوی درباره اظهارات اخیر مدیرعامل تأمین اجتماعی، اظهار كرد: خوب نیست كه بخواهیم به بحث‌های كارشناسی كه خیلی روشن است و همه از آنها اطلاع دارند را رنگ و بوی سیاسی بدهیم. برخی از دوستان به تعهدات خود عمل نمی‌كنند وقتی به آن اعتراض می‌شود، آدرس را اشتباه می‌دهند تا افراد گمراه ‌شوند.

وی افزود: سازمانهای بیمه‌گر بدهی‌های خود را به موقع نمی‌پردازند و آن‌ها را انباشته می‌كنند. پس از انباشته شدن در یك نوبت بخشی از بدهی‌ها را می‌پردازند و عنوان می‌كنند كه بدهی‌ها را پرداخت كرده‌ایم. این كار راه حل مشكل نیست. طبق قانون بیمه همگانی، قانون بودجه و برنامه پنجم توسعه باید 60 درصد از صورت حساب‌ها ظرف مدت دو هفته از سوی سازمانهای بیمه گر پرداخت شود و اگر پرداخت نشود این سازمان‌ها باید جریمه دیركرد را نیز بپردازند.

امامی رضوی تاكید كرد: نه تنها صورت حسابها ظرف دو هفته و جریمه دیر كرد آن‌ها پرداخت نمیشود بلكه پرداخت بدهی‌ها سه، ‌چهار ماه طول می‌كشد و پس از این مدت در یك نوبت رقمی را پرداخت می‌كنند سپس اعلام می‌كنند همه بدهی‌های خود را صفر كرده‌ایم.

وی تاكید كرد: وضعیت پرداخت سازمانهای بیمه گر مناسب نیست و حاضر هستیم این نكته را با اعداد و رقم طی یك مناظره ثابت كنیم.

به گزارشایسنا، معاون وزیر بهداشت با بیان اینكه ما می‌توانیم اطلاعات بیمارستان‌ها را در یك مناظره پیش روی مسئولان سازمان‌های بیمه‌گر بگذاریم و روشن كنیم كه آیا وضعیت پرداخت‌ سازمانهای بیمه گر طبق قانون است یا نه؟ درباره میزان بدهی‌های سازمان‌های بیمه گر گفت: میزان بدهی‌ها تا دو هفته پیش، بیش از 400 الی 500 میلیارد در سطح كشور بود، كه 100 میلیارد آن پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha