سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 298231

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۴۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی 24ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه فوت ۱۸۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

184 فوتی کرونا در 24 ساعت گذشته

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۴۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی 24ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه فوت ۱۸۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۱ هزار و ۱۸۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۸۸ هزار و ۶۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۳۹۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی،تا کنون دو میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: ستانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha