عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قصور پیمانکار پارک لاله باعث مرگ نوجوان ۱۳ ساله به دلیل برق‌گرفتگی شده است، گفت: شهرداران مناطق باید نظارت جدی و کاملی در مورد رعایت نکات ایمنی و عملکرد پیمانکاران داشته باشند.

قصور پیمانکار پارک لاله باعث مرگ نوجوان ۱۳ ساله شد

سلامت نیوز: عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قصور پیمانکار پارک لاله باعث مرگ نوجوان ۱۳ ساله به دلیل برق‌گرفتگی شده است، گفت: شهرداران مناطق باید نظارت جدی و کاملی در مورد رعایت نکات ایمنی و عملکرد پیمانکاران داشته باشند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان آنلاین، افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران  در تذکری به شهردار درباره فوت نوجوان ۱۳ ساله اظهار داشت: رعایت نکردن مسائل حفاظت و ایمنی محیط کار همچنین نظارت نکردن دقیق و جدی در ایمنی بوستان، سبب بروز حادثه تلخ فوت نوجوان ۱۳ ساله در پارک لاله شده است.

وی با اشاره به حادثه حریق و انفجار کلینیک سینامهر در منطقه یک گفت: پس از این حادثه بخش‌های مختلف نظارتی در گزارش‌های خود بر لزوم برخورد قاطع با مقصران حادثه تأکید داشتند، ولی به نظرم پس از گذشت چند روز از حادثه حریق در کلینیک، حساسیت نسبت به رعایت مسائل ایمنی در تهران فروکش کرد و همچنان در سطح شهر شاهد بروز حوادث مختلف هستیم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: نوجوانی که در بوستان لاله جان خود را از دست داده با پدر خود در حال ورزش کردن بود که به دلیل تکیه به پایه چراغ برق دچار برق‌گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است و که در خصوص این سهل‌انگاری باید با مقصران برخورد شود.

حبیب‌زاده بیان داشت:‌پیمانکار در نگهداشت و رعایت نکات ایمنی و رسیدگی نکردن به موقع به تأسیسات کوتاهی کرده و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌گرفت.

وی بیان داشت: هفته گذشته نیز یکی از کارگران خدمات شهری در منطقه ۷ حین رفت‌و روب پل سیدخندان دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

این عضو شورای شهر تأکید کرد: باید از سوی شهرداران مناطق نظارت جدی و کاملی بر رعایت نکات ایمنی و عملکرد پیمانکاران انجام شود تا شاهد چنین حوادثی به دلیل کوتاهی و قصور نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha