جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 298303

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

کاهش 5 تا 8 درجه ای دما در شمال کشور

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با پانا، با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر، بارش پراکنده باران و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، گفت: از شنبه تا یکشنبه بر شدت بارش در سواحل دریای خزر بویژه در سواحل غربی افزوده شده و همچنین شاهد رگبار پراکنده در برخی نقاط اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و برخی نقاط خراسان شمالی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دوشنبه و سه‌شنبه نیز در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران رخ می‌دهد، افزود: طی ۲ روز آینده در بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس، رشد ابر و رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست و طی پنج روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم یافته و موجب رخ‌داد گرد و خاک بویژه در شمال سیستان و بلوچستان و نقاطی از خراسان جنوبی خواهد شد.

ضیائیان ادامه داد: دمای هوا از بعد از ظهر امروز تا اواسط هفته آینده در سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد ‌. تا روز دوشنبه نیز دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود و طی ۳ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج است.

وی در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران تا روز سه شنبه، صاف خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha