سلامت نیوز :معاون عتبات عالیات مركز پزشكی حج و زیارت از افزایش آمادگی درمانگاه های مركز پزشكی حج و زیارت در عتبات عالیات عراق برای مقابله با بیماری وبا خبر داد.
 
علی حیدری در گفت و گو با ایرنا با یادآوری اینكه درمانگاه ‌های این مركز در عتبات عالیات عراق، همواره برای ارایه خدمات به زائرین ایرانی در حالت آماده باش است، افزود: آمادگی درمانگاه‌های مركز پزشكی حج در فصل گرما كه احتمال ابتلا به وبا بیش از سایر فصول است، افزایش می‌یابد.
این مقام مسوول در مركز پزشكی حج و زیارت از جمله برنامه‌های این مركز در عتبات عالیات عراق را همكاری با بیمارستان های عراقی به منظور ارایه خدمات درمانی تكمیلی بیان كرد و گفت: با توجه به این كه ممكن است افرادی به خدماتی كامل تر از آنچه در كلینیك‌های درمانی ارایه می‌شود نیاز داشته باشند، همكاری و تعامل با بیمارستان‌های عراقی در دستور كار قرار دارد.
حیدری خاطر نشان كرد، در همین راستا، هفته گذشته 14 نفر از زائرین ایرانی عتبات عالیات عراق در بیمارستان‌های این كشور پذیرش و بستری شدند و پس از طی دوره درمان و اقدام های درمانی لازم، ترخیص و به محل اقامت خود بازگشتند.
معاون عتبات عالیات مركز پزشكی حج و زیارت همچنین بر رعایت مسایل بهداشتی در كشور عراق تاكید كرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش احتمال ابتلا به بیماری وبا، از زایران ایرانی درخواست می‌شود خارج از هتل ها و مراكز اقامتی خود، غذا تهیه نكنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha