مدیر گروه برنامه پزشک خانواده روستایی وزارت بهداشت، نسبت به برنامه ریزی های لازم برای مقابله با «مطب هراسی» از سوی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، تاکید کرد.

ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با «مطب هراسی» در دوران کرونا

سلامت نیوز:مدیر گروه برنامه پزشک خانواده روستایی وزارت بهداشت، نسبت به برنامه ریزی های لازم برای مقابله با «مطب هراسی» از سوی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، بابک فرخی، در نشست «بهینه سازی و  استفاده نظام مند از ظرفیت بخش خصوصی در شرایط هماهنگی کووید ۱۹» که در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد، با عنوان این مطلب که کووید ۱۹ هم تهدید بود و هم فرصت، گفت: باید به روز رسانی در خدمات انجام دهیم و تمامی مدیران و پزشکان و افراد دست اندرکار که به عنوان الگو در جامعه شناخته می شوند نسبت به رعایت پروتکل ها توجه بیشتری نشان دهند.


وی افزود: باید در زمینه مطب هراسی و نظارت و حفاظت از این بخش برنامه ریزی های لازم از سوی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی انجام شود.
فرخی گفت: توجه داشته باشیم که نظام شبکه فقط بخش بهداشت نیست بلکه تمام ارکان در این فاز قرار دارند و محدود به سطح یک نمی شود، بنابر این از شرایط بحرانی کرونا به عنوان یک فرصت استفاده کرده و جمعیت را به پزشکی خانواده لینک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha