چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 298577

متخصص طب ایرانی گفت: برای برطرف کردن ضعف و بی‌حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که کمک زیادی به رفع ضعف بدن و کاهش تشنگی می کند.

با این نوشیدنی ضعف و بی‌حالی را برطرف کنید

سلامت نیوز:متخصص طب ایرانی گفت: برای برطرف کردن ضعف و بی‌حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که کمک زیادی به رفع ضعف بدن و کاهش تشنگی می کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،علیرضا یارقلی متخصص طب ایرانی ، در خصوص روش‌های طب ایرانی برای مقابله با گرمازدگی در دوران کرونا گفت: اگر ما برای مقابله با گرما زدگی بتوانیم بدن خود را آماده کنیم سیستم ایمنی ما نیز تقویت می‌شود، به یاد داشته باشیم هیچ یک از نوشیدنی‌ها و دمنوش‌ها به معنای درمان بیماری کرونا نیست و در ابتدا باید اصول اولیه را رعایت کرد.


وی افزود: از نوشیدنی‌ها می‌توان به خاک شیر اشاره کرد، تخم شربتی نیز می‌تواند تا حد زیادی جلوی حرارت بدن و تشنگی را بگیرد، استفاده از گلاب در نوشیدنی‌ها نیز باعث جلوگیری از گرمازدگی می‌شود.


متخصص طب ایرانی تصریح کرد: نوشیدنی بالنگ نیز در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد و می‌توان آن را با لیوانی که سه چهارم آن آب ، یک چهارم آن گلاب یک قاشق مربا خوری تخم بالنگ است تهیه کنند، این نوشیدنی برای رفع تشنگی کمک کننده است و در عین حال به تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه کمک می‌کند.


وی در پاسخ به این پرسش که برای رفع ضعف بدن چه نوشیدنی مفید است گفت: برای برطرف کردن ضعف و بی‌حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که با کمک زیادی به رفع ضعف بدن می‌کند و در کاهش تشنگی نیز نقش دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha