پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 298606

ماسک زدن هم مانند نکات دیگر بهداشتی قواعد خاص خودش را دارد و باید جزئی ترین مسائل مربوط به آن را رعایت کرد ، چرا که به تازگی سازمان بهداشت روانی نیویورک اشتباهی را درباره زدن ماسک مطرح کرده است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم.

نکات بهداشتی درباره ماسک زدن که حتما باید بدانید

سلامت نیوز:ماسک زدن هم مانند نکات دیگر بهداشتی قواعد خاص خودش را دارد و باید جزئی ترین مسائل مربوط به آن را رعایت کرد ، چرا که به  تازگی سازمان بهداشت روانی نیویورک  اشتباهی را درباره زدن ماسک مطرح کرده است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،محققان این سازمان  از این‌که مردم بلافاصله بعد از نشستن پشت میز رستوران‌ ماسک خود را در می‌آورند اظهار نگرانی و این نکته را یادآوری کردند که  در واقع باید بدانیم، بعد از نشستن پشت میز و سفارش دادن غذا، کرونا بی اثر نمی‌شود که ما عادت کرده ایم  ماسک‌مان را بلافاصله بر می‌داریم.

برداشتن ماسک در زمان صرف غذا مانعی ندارد ولی تا لحظه‌ای که غذا روی میز نیامده و هنوز پیشخدمت در کمتر از یک متری شما حضور دارد نباید از ماسک زدن خسته شوید.

سازمان بهداشت جهانی توصیه می‌کند که پیشخدمت‌های همه رستوران‌ها از ماسک استفاده کنند.

این موضوع درصد زیادی از احتمال ابتلای پیشخدمت‌ها به کرونا و ناقل بودن شان را کاهش می‌دهد اما این درصد هیچ‌گاه به صفر نمی‌رسد.

بنابراین هنوز هم امکان انتقال کرونا از شما به آن ها و برعکس وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha