ستاد مقابله با کرونا در ژاپن اعلام کرد که کادر بیمارستانی و سالمندانِ این کشور باید در اولویت دریافت واکسن کروناویروس باشند.

کادر بیمارستانی و سالمندانِ ژاپنی در اولویتِ تزریق واکسن کرونا

سلامت نیوز:ستاد مقابله با کرونا در ژاپن اعلام کرد که کادر بیمارستانی و سالمندانِ این کشور باید در اولویت دریافت واکسن کروناویروس باشند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ستاد مقابله با کروناویروس در ژاپن پیش نویس دستورالعملی را در مورد واکسیناسیون ارائه کرد که بر اساس آن دولت باید کادر بیمارستانی، سالمندان و مبتلایان به بیماری‌های زمینه ای را در اولویت دریافت واکسن کووید-۱۹ قرار دهد.


«شیگرو اومی» رئیس ستاد مقابله با کروناویروس اعلام کرد: به منظور به حداقل رساندن شیوع نوع شدید بیماری کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن و حفظ سلامت شهروندان لازم است سیستم واکسیناسیون برقرار باشد.


این کارگروه همچنین در حال بررسی این موضوع است که آیا زنان باردار، کارکنان اورژانس و کارکنان مراکز بهداشت عمومی باید در گروه اولویت برای واکسیناسیون قرار گیرند؟


سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که در حال حاضر ۱۶۹ گزینه واکسن وجود دارد و آزمایشات بالینی روی ۳۰ مورد از آنها آغاز شده است.


به گزارش ژاپن تودی، رئیس ستاد مقابله با کروناویروس ژاپن همچنین تاکید کرد: واکسن کروناویروس ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد. مردم به واکسن این بیماری امید دارند و بنابراین مهم است که اطلاعات صحیح در این خصوص به آنها ارائه شود.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha