یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 298699

شلوار بارداری نقش مهمی در راحتی خانم ها حین این دوران دارد. چند نکته مرتبط با خرید شلوار بارداری را با هم مرور می کنیم: متناسب با دمای هوااز نکته‌‌های انتخاب شلوار بارداری این است که اگر در تابستان باردار شده‌اید، به دنبال شلواری باشید که سبک، خنک و از جنس ژرسه، نخ یا کتان است.

نکته‌‌های مهم خرید شلوار بارداری

سلامت نیوز:شلوار بارداری نقش مهمی در راحتی خانم ها حین این دوران دارد. چند نکته مرتبط با خرید شلوار بارداری را با هم مرور  می کنیم: متناسب با دمای هوااز نکته‌‌های انتخاب شلوار بارداری این است که اگر در تابستان باردار شده‌اید، به دنبال شلواری باشید که سبک، خنک و از جنس ژرسه، نخ یا کتان است.

 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان،نکته‌‌های انتخاب شلوار بارداری این است که اگر در تابستان باردار شده‌اید، به دنبال شلواری باشید که سبک، خنک و از جنس ژرسه، نخ یا کتان است.اگر در زمستان باردار شده‌اید، شلوارهای گرم‌تر و ضخیم‌تر را انتخاب کنید. خانم‌‌های باردار در این دوران  راحتی شلوار بسیار برای‌‌شان اهمیت دارد.  

 شلوار بارداری با کمربند کشی زیر شکم

این شلوارها در ناحیه کمر دارای کمربند کشی هستند.این کمربند نسبت به کمر شلوارهای غیربارداری معمولا مقداری پهن تر است. با بزرگ شدن شکم طی ماه های مختلف بارداری، کمربند کشی این شلوار بارداری در ناحیه زیر شکم قرار می گیرد و ظاهری شبیه به شلوارهای معمولی ایجاد می کند.

شلوار بارداری با کش جانبی در پهلو

این شلوارها در دو طرف پهلو دارای پانل‌‌های کشی هستند. کش‌‌های پهلو،  اندازه شلوار را با بزرگی شکم تطبیق می دهند. این شلوارها شباهت زیادی به شلوارهای غیر بارداری دارند. پوشیدن و درآوردن آن‌‌ها بسیار آسان است. از این شلوارها می توان در دوران بعد از زایمان نیز استفاده کرد.

فقط ایرادی که این مدل شلوارها دارند این است که پانل های کشی این شلوارها در محل جیب قرار گرفته اند؛  بنابراین این شلوارها اغلب فاقد جیب در جلو هستند .

شلوار بارداری با پوشش کشی روی شکم

این شلوارها دارای یک کمر بلند و کشی نرم هستند که کل شکم را می پوشاند. این مدل شلوار برای خانم‌‌هایی خوب است که شلوار فاق بلند دوست دارند. کمر بلند این شلوار به خوبی از شکم محافظت می کند.همچنین با حمایت و ثباتی که ایجاد می کند، از دردهای ناحیه کمر و لگن طی بارداری می کاهد. 

 شلوار بارداری بدون کمربند کشی

شلوارهای بدون کمر کشی، تفاوت چندانی با شلوارهای غیربارداری ندارند. بنابراین خرید آن‌‌ها برای خانم‌‌هایی مناسب است که علاقه‌‌ای به لباس بارداری ندارند. از این شلوارها می توان بعد از زایمان نیز استفاده کرد.

ایرادی که این مدل شلوار دارد این است که پوششی روی شکم ندارند و از آن حمایت نمی کنند. با پوشیدن آن‌‌ها، شکم در حالت آویزان قرار می گیرد؛ به خصوص در ماه‌‌های بالاتر بارداری که شکم بزرگ‌‌تر می شود.

چرا باید از شلوار بارداری استفاده کنیم؟

* احساس راحتی بیشتر.

* به دلیل گشاد بودن قسمت شکم، هیچ گونه فشاری متوجه جنین نخواهد بود.

* با خرید شلوار مخصوص بارداری، می‌توانید شیک پوشی خود را حفظ کنید.

* هنگام انجام سونوگرافی، کافی است فقط قسمت روی شکم را پایین بیاورید تا سونوگرافیست به راحتی این کار را برای‌‌تان انجام دهد.

* فعالیت‌های روزمره خود را به آسانی انجام خواهید داد.

* شما عزیزان با خرید شلوار بارداری دکمه‌دار می‌توانید اندازه آن‌‌را دقیقا متناسب با بزرگی شکم‌‌تان تنظیم کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha