مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه بارش‌های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه (۶ شهریور) ادامه دارد، گفت: روز جمعه (7 شهریور) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

تداوم بارش‌های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه بارش‌های پراکنده در کشور تا روز پنجشنبه (۶ شهریور) ادامه دارد، گفت: روز جمعه (7 شهریور) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،صادق ضیاییان  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۳ شهریور) برای شمال غرب بارش پراکنده و در بعضی ساعات وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود همچنین تا فردا (۴ شهریور) بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.


وی افزود: از امروز تا فردا به ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست. این وضعیت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۵ و ۶ شهریور) برای مناطقی از کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس و ارتفاعات هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز جمعه (۷ شهریور) در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار خواهیم داشت، اظهارکرد: امروز و فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش نسبی می‌یابد و از روز سه شنبه تا پایان هفته در نوار شمالی دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.


به گفته ضیاییان طی امروز و فردا (۳ و ۴ شهریور) دریای خزر مواج است. وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۴ شهریور) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۲  درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۴ شهریور) نیز صاف با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha