داوطلبان اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا می‌توانند به ۱۱ مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.

دعوت از مردم برای اهدای خون در تاسوعا و عاشورا +اسامی مراکز

سلامت نیوز:داوطلبان اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا می‌توانند به ۱۱ مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، داوطلبان اهدای خون در تهران برای اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا می‌توانند به ۱۱ مرکز اهدای خون در استان تهران مراجعه کنند.


سه مرکز سیار اهدای خون در کنار هشت مرکز ثابت، در روزهای تاسوعا و عاشورا میزبان انسانهایی خواهند بود که نجات جان بیماران را در عاشقانه‌های زندگی خود گنجانده‌اند.


در روز شنبه هشتم شهریور، مصادف با تاسوعای حسینی، مراکز وصال، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، مراکز صدر، پیروزی، نارمک و شهریار از ساعت 17 الی 24 و مراکز سیار هیأت عزاداران حسینی شهرستان پیشوا، بیمارستان صدیقه الزهرا(س) دولت آباد شهرری و هیأت عزاداران مساجد غرب ابوذر در منطقه 17، از ساعت 17 الی 24  بامداد،آماده خدمت به مردم مهربان و ایثارگر تهرانی هستند.


در روز یک شنبه نهم شهریور، مصادف با عاشورای حسینی، مراکز وصال، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۷ صبح تا 24، مراکز صدر، پیروزی، نارمک و شهریار از ساعت ۷ صبح تا 16  و مراکز سیار هیأت عزاداران حسینی شهرستان پیشوا، بیمارستان صدیقه الزهرا(س) دولت آباد شهرری و هیأت عزاداران شهرک امام رضا(ع) منطقه چیتگر از ساعت ۷ صبح الی 16، چشم انتظار عاشوراییان نوعدوست در پایتخت خواهند بود.


پویش بزرگ نذر خون با هدف همراهی ارادتمندان به شعائر حسینی با فرهنگ انسانی و الهی اهدای خون از روز تاسوعا و به مدت چهل روز تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha