طبق مطالعات انجام شده سلامت جسمی و روانی به یکدیگر وابسته‌ است. یعنی سلامت جسمی در گرو سلامت روانی است و برعکس. سلامت جسمانی کسانی که با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می‌کنند، بیشتر از افراد سالم در خطر است و افرادی که از بیماری‌های جسمی رنج می‌برند، بیشتر از هر کسی با حملات عصبی، اضطراب و استرس روبرو می‌شوند. بنابراین هنگام بروز مشکلات جسمی و روانی باید به دنبال راه‌حل بگردید‌. چرا که تاثیر هر بیماری در طولانی‌مدت باعث عوارض جدی‌تر می‌شود و ممکن است زندگی‌تان را کاملا مختل کند.

افزایش سلامت جسمی و روانی با سایت پزشک خوب

سلامت نیوز: طبق مطالعات انجام شده سلامت جسمی و روانی به یکدیگر وابسته‌ است. یعنی سلامت جسمی در گرو سلامت روانی است و برعکس. سلامت جسمانی کسانی که با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می‌کنند، بیشتر از افراد سالم در خطر است و افرادی که از بیماری‌های جسمی رنج می‌برند، بیشتر از هر کسی با حملات عصبی، اضطراب و استرس روبرو می‌شوند. بنابراین هنگام بروز مشکلات جسمی و روانی باید به دنبال راه‌حل بگردید‌. چرا که تاثیر هر بیماری در طولانی‌مدت باعث عوارض جدی‌تر می‌شود و ممکن است زندگی‌تان را کاملا مختل کند.

به گزارش سلامت نیوز، اگر در طول زندگی با استرس‌، اضطراب و مشکلات مختلفی روبرو هستید بد نیست با یک بهترین روانشناس در تهران یا محل زندگی‌تان آشنا شوید.

حال چطور می‌توانید به یک روانشناس خوب دسترسی داشته باشید؟ آیا می‌توانید بدون جلب توجه اطرافیان، یک پزشک خوب انتخاب کنید؟ چگونه نزدیکترین پزشکان را بیابید؟ ما در این مطلب یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم! سایت پزشک خوب بسیاری از پزشکان و روانشناسان با سابقه در تهران، مشهد، کرج، اصفهان، تبریز، اهواز و بسیاری دیگر از شهرهای ایران را می‌شناسد. شما تنها با مراجعه به این سایت، بدون هیچ دردسری یک پزشک یا روانشناس خوب را شناسایی کرده و وقت مشاوره دریافت می‌کنید. مطمئنا برایتان سوال پیش می‌آید که آیا به راستی متخصصان پزشک خوب حرفه‌ای هستند یا نه؟ آیا می‌توانند از نظر جسمی و روحی به شما کمک کنند؟



برای کسب اطلاعات بیشتر حوزه کاری دکترهای سلامت جسمی و روانی و ویژگی‌های منحصر به فرد سایت پزشک خوب در ادامه همراه ما باشید.

مشاوره تلفنی پزشک خوب؛ یک فرصت ویژه برای برقراری ارتباط سریع با متخصص

مشاوره تلفنی یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای دسترسی به متخصص به حساب می‌آید. بیماران از این روش به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از خدمات سلامتی متخصصین استفاده می‌کنند. با وجود مشکلاتی مانند مسافت زیاد و شلوغی مطب، مشاوره تلفنی بهترین راه‌حل است. همچنین این روش درمانی برای کسانی که به ‌دلیل بیماری‌های ذهنی یا جسمی توانایی جابجایی ندارند، گزینه بسیار مناسبی است.

حال یکی از مزیت‌های مشاوره تلفنی پزشک خوب برقراری ارتباط در ساعات مختلف شبانه‌روز با متخصصین و روانشناسان سراسر کشور می‌باشد.

اما شرایط مشاوره تلفنی سایت پزشک خوب چگونه است؟ بیماران با مشاوره تلفنی در کم‌ترین زمان ممکن به خدمات سلامت روحی و جسمی دسترسی پیدا می‌کنند. انجام این روش بسیار راحت است. تنها با مراجعه به سایت پزشک خوب و رزرو تلفنی یا تماس برقرار می‌شود. دقت داشته باشید هنگام برقراری ارتباط تمام جزئیات مشکل پیش آمده را بازگو کنید تا پزشک یا روانشناس کاملا متوجه نوع مشکل شما شود.

تجربه درمان روحی و روانی با پزشک خوب

پزشک خوب واسطه بین متخصصانی مانند روانشناس، دندانپزشک، متخصصان تغذیه و... با بیماران است. بیماران به صورت آنلاین پزشک خود را مطابق با خواسته‌هایشان پیدا و وقت رزرو می‌کنند. همچنین پزشک خوب یک شرایط ویژه برای بیماران طراحی کرده است تا آنان در تمام ساعات شبانه روز به صورت رایگان به اطلاعات تماس متخصصین مختلف در سراسر کشور دسترسی پیدا کنند.

حال فرق مراجعه حضوری با تعیین وقت در پزشک خوب چیست؟ شما در سایت پزشک خوب بدون صرف وقت براساس تخصص، محل مطب، بیمه‌های تحت پوشش و جنسیت، پزشک مورد نظرتان را جستجو می‌کنید و به نتیجه می‌رسید کدام دکتر برای درمان مشکل‌تان مناسب است.

 تمام متخصصین پزشک خوب دارای رزومه کاری می‌باشند و با وارد شدن در صفحه اختصاصی متخصصین می‌توانید در مورد آنها اطلاعات کافی به دست آورید. اگر نمی‌دانید چطور بهترین متخصص را انتخاب کنید، در ادامه در مورد برخی تخصص‌های موجود در پزشک خوب و نحوه انتخاب درست صحبت می‌کنیم.

 
انتخاب روانشناس خوب در تهران یا سایر شهرها به کمک پزشک خوب

قبل از پیدا کردن روانشناس در سایت پزشک خوب، باید بدانید یک روانشناس خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

روانشناس فردی است که تخصص خود را در زمینه عملکرد رفتار با مغز و تاثیرگذاری محیط بر روی رفتار گذرانده است. موضوعات درمانی روانشناس شامل اختلافات زناشویی، تربیت کودک، مشاوره طلاق، مشاوره پیش از ازدواج، برنامه‌ریزی درسی، خودکشی، افسردگی و... است.

ویژگی‌های شخصیتی یک روانشناس در مقایسه با تخصص‌های دیگر تاثیر بسیار زیادی در روند درمان بیماران می‌گذارد. برای مثال، اخلاق بد یک جراح قلب تاثیری بر روی نتیجه عمل نمی‌گذارد. اما روانشناسی که نتواند ارتباط خوبی با بیماران برقرار کند، عملا هیچ کمکی به بیمار برای بهتر شدن و رفع مشکلات او نخواهد کرد.



حال یک روانشناس خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

- حداقل صلاحیت یک روانشناس خوب در تهران یا هر نقطه از کشور، داشتن پروانه سازمان نظام روان شناسی است. شما می‌توانید در اولین مرحله روانشناس را از داشتن صلاحیت لازم برای درمانگری بررسی کنید.
-روانشناس خوب مانند هر تخصص دیگری باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد تا بتواند مراجعه کنندگان را برای غلبه کردن با مشکلاتشان همراهی کند.
-روانشناس باید در مورد روند درمان با شما صادق باشد و در صورتی که تجربه کافی در رفع مشکل‌تان ندارد، واقعیت را مطرح کند.
-متخصص باید کاملاً بر روی رفتارهای شما متمرکز باشد و به شما کمک کند که اختلالات خود را مدیریت کنید تا روز به روز حالتان بهتر شود.
-متخصص روانشناس باید در هر جلسه درمان تعادل روحی داشته باشد و از صمیم قلب با بیماران همدلی کند.
-یک روانشناس خوب باید در مواقع اضطراری به شما دسترسی پیدا کند.
-متخصص باید محیطی امن برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کند تا آنها با اطمینان کامل مشکلات خود را مطرح کنند.
-شنونده خوبی باشد و با دقت به حرف‌های شما گوش دهد.

شما بعد از ثبت نام در سایت پزشک خوب، فیلترهای حوزه تخصصی و شهر را اعمال و به اسامی روانشناسان پزشک خوب دسترسی پیدا می‌کنید. تمام ویژگی‌ ها، حوزه فعالیت و سوابق پزشکان در صفحه اختصاصی آن‌ها نوشته شده است، که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند.

حتما روانشناس متخصص در زمینه مشکل خودتان را انتخاب کنید

آیا هنگام مراجعه به یک روانشناس خوب احساس خوبی دارید یا نه؟ آنچه در درمان شما اهمیت دارد، حس بهتر شدن  در هر جلسه درمانی است.  دقت داشته باشید عدم پیشرفت حالت روحی به معنای صلاحیت نداشتن متخصص نیست. چنین مواقعی یا مراجعه‌کنندگان آمادگی کامل برای مطرح کردن مشکلاتشان را ندارند و یا حرفه روانشناس برای رفع مشکل مناسب نیست.

اگر متخصصی می‌شناسید که در زمینه خاصی از مسائل روانشناسی مهارت دارد، حتما به پزشک خوب معرفی کنید. برای  این کار به قسمت معرفی متخصص در صفحه اصلی مراجعه و مشخصات دکتر را پر کنید.

همه برای زیبایی و سلامت دندان بیشتر از گذشته به دندانپزشک نیاز دارند

امروزه سلامت و زیبایی دندان بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده است. طوری که هر فردی دوست دارد یک دندانپزشک خوب در تهران یا شهر خودش را بشناسد تا مشکلات دندان‌ها را رفع کند.

برای پیدا کردن دندانپزشک خوب باید به دنبال دکتری باشید که علاوه بر داشتن مهارت کافی، تمام تجهیزات لازم را داشته باشد و از تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده کند. بنابراین می‌توانید در پزشک خوب تصاویر مربوط به مطب دندانپزشکان را مشاهده کنید و از سطح کیفیت خدمات آنها با خبر شوید. اما برای این که به صورت دقیق‌تر با ویژگی‌های یک پزشک خوب آشنا شوید. موارد زیر را حتما بخوانید:

    مهارت و تجربه دندانپزشک خوب در روند درمانی تاثیر بسیاری می‌گذارد.
    پزشکی به عنوان بهترین انتخاب می‌شود که سابقه علمی و پژوهشی بسیاری در زمینه دندانپزشکی داشته باشد و علاوه بر دریافت مدرک در دوره‌های تخصصی برای کسب مهارت بیشتر شرکت کند.
    سیستم نوبت دهی یک دندانپزشک در تهران یا سایر شهرها باید به صورت منظم و دقیق برنامه‌ریزی شود تا بیمار در وقت مشخص برای رفع مشکل خود مراجعه کند‌.
    پزشکی که با بیماران ارتباط دوستانه برقرار و منظم و دقیق تمام جزئیات سلامتی دندان آنها را بررسی می‌کند، می‌تواند به عنوان یک دندانپزشک خوب انتخاب شود.

گاهی اوقات به دلیل درد شدید دندان، نمی‌توان وقت کافی برای پیدا کردن دندانپزشک صرف کرد. اما در سایت پزشک خوب می‌توانید تنها با چند کلیک دندانپزشک مناسب خود را انتخاب و خیلی سریع وقت رزرو کنید. سیستم تعیین وقت این مجموعه به گونه‌ای است که اولین فرصت در اختیار شما قرار می‌گیرد. هم‌چنین می‌توانید با کلیک دکمه دیدن وقت‌های بیشتر نوبت‌های بعدی را رزرو کنید.

 

کلام آخر

شما می‌توانید با نکات گفته شده در مورد هر متخصص هنگام جستجو در سایت پزشک خوب به انتخاب دلخواه و ایده آل خود برسید. بدون آن که وقت و انرژی زیادی را برای مراجعه حضوری صرف کنید. و یا برای تحقیق از اطرافیان، مجبور شوید مشکلات شخصی‌تان را بازگو کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha