یکشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 29903
سلامت نیوز : سخنگوی طرح تحول اقتصادی دولت با بیان اینکه قیمت شیر منطقه ای تعیین خواهد شد، گفت: تا کنون 21 هزارو 4100 میلیارد تومان پول بابت یارانه نقدی به حساب خانوارها واریز شده است.
به گزارش مهر، محمدرضا فرزین امروز یکشنبه در ادامه نشست خبری در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص قیمت گذاری جدید شیر گفت: تصمیماتی در ستاد هدفمندی یارانه‌ها در مورد شیر شب گذشته اتخاذ شد. این درحالی است که تنها 2 میلیون لیتر از 9 میلیون لیتر شیر تولیدی در کشور به صورت یارانه‌ای و این سهم در تولید شیر کشور بالا نیست.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها با بیان این که براساس تصمیم گیری‌های ستاد هدفمندی یارانه‌ها روش حمایت در بخش شیر از مصرف به تولید تغییر می‌یابد، گفت: یعنی قصد داریم از کل روش تولید شیر حمایت کنیم. همچنین قیمت شیر در سه مرحله تولید، شیر فرآوری شده و مصرفی به صورت استانی تعیین می‌شود و حمایت های لازم نیز از سوی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه قیمت شیر از این پس به صورت منطقه‌ای تعیین می‌شود، گفت: از تاریخ 15 تیرماه وارد فرآیند اجرایی جدیدی در مورد نرخ شیر خواهیم شد. این امر هیچگونه تاثیری بر قیمت شیر نخواهد داشت یعنی کنترل خواهیم کرد که تاثیری بر قیمت‌ها نداشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha