«می‌خواست بدون پول بنزین بزند و وقتی مانع شدم با چاقو ضربه‌ای به شکمم زد و فرار کرد.» این حرف‌های کارگر 22ساله پمپ بنزینی است که چند شب قبل توسط راننده‌ای خشن هدف ضربه چاقو قرار گرفت و تا یک‌قدمی مرگ پیش رفت اما به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت. حالا او در گفت‌وگو با همشهری جزئیات حادثه را بازگو می‌کند.

بنزین مجانی به زور چاقو

سلامت نیوز: «می‌خواست بدون پول بنزین بزند و وقتی مانع شدم با چاقو ضربه‌ای به شکمم زد و فرار کرد.» این حرف‌های کارگر 22ساله پمپ بنزینی است که چند شب قبل توسط راننده‌ای خشن هدف ضربه چاقو قرار گرفت و تا یک‌قدمی مرگ پیش رفت اما به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت. حالا حادثه را بازگو می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری ، شامگاه پنجشنبه یک پژو پرشیای سفیدرنگ برای سوخت‌گیری وارد پمپ‌بنزین حبیب‌زاده شهرستان بوکان شد. یکی از سرنشینان خودرو پیاده شد و وقتی سوخت‌گیری تمام شد ناگهان به سوی متصدی پمپ بنزین که پسر جوانی است رفت و با چاقو ضربه‌ای به وی زد و خیلی خونسرد سوار خودرو شد و گریخت. همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و کارگر جوان باورش نمی‌شد که سرنشین پژو چنین بلایی به سرش آورده است.

کارگر جوان درحالی‌که دچار خونریزی شده بود از همکارانش کمک خواست و توسط آنها به بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان منتقل شد. او دچار خونریزی شدیدی شده بود و کوچک‌ترین غفلت ممکن بود به قیمت جانش تمام شود. در این شرایط جراحی وی توسط گروهی از متخصصان آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد تیغه چاقو به روده کوچک پسر جوان اصابت کرده و به آن آسیب زده است. در این شرایط پزشکان مجبور شدند بخش آسیب‌دیده روده را بردارند و در نهایت این جراحی با موفقیت به پایان رسید.

این حادثه در شرایطی رقم خورد که دوربین‌های مداربسته پمپ بنزین جزئیات مجروح شدن کارگر پمپ بنزین را ثبت کرده بودند و تصاویر یکی از این دوربین‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. از سویی طبق آنچه پلیس اعلام کرده، فرد چاقوکش یک ساعت پس از این حادثه دستگیر شد و هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


تا یک‌قدمی مرگ پیش رفتم

احسان شمس‌الدینی، همان کارگر پمپ بنزین است که در این حادثه به‌دلیل جراحت چاقو تا یک‌قدمی مرگ پیش رفت. او که هم‌اکنون در بیمارستان بستری است  درباره چگونگی وقوع حادثه و آخرین شرایطش صحبت کرد.

درباره حادثه توضیح بده. چطور شد که سرنشین پژو به تو حمله کرد؟

آن شب شیفتم بود و کنار نازل‌های سوخت مشغول انجام کارم بودم که حدود ساعت22:02 یک پژو پرشیای سفیدرنگ برای سوخت‌گیری آمد. جوانی که پیاده شد حالت عادی نداشت و به‌نظرم مست بود.

گفت می‌خواهد مجانی سوخت‌گیری کند. می‌گفت باک ماشین را پر می‌کنم و پول نمی‌دهم. برای اینکه دردسری درست نشود گفتم 20لیتر بنزین بزن، خودم پولش را می‌دهم اما او راضی نشد و گفت باید باک را پر کنم. بحث ما بر سر پول بنزین ادامه داشت و او مشغول سوخت‌گیری بود تا اینکه وقتی باک را پر کرد به سمت من آمد و ناگهان با چاقو ضربه‌ای به شکمم زد و خیلی آرام سوار ماشین شد و رفت.


وقتی با چاقو مجروح شدی چه‌کسی به کمکت آمد؟

من شکمم را گرفته بودم از درد به‌ خودم می‌پیچیدم. همکارانم که این صحنه را دیدند به کمکم آمدند. همان زمان با اورژانس تماس گرفتند اما چون اعلام کردند ممکن است چند دقیقه طول بکشد، دوستانم من را سوار ماشین خودشان کردند و به بیمارستان بردند. آن زمان هوشیار بودم اما زمانی که به بیمارستان رسیدیم کم‌کم در حال بیهوش شدن بودم و دیگر متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد. آن شب تا یک‌قدمی مرگ پیش رفتم.


آنطور که پزشکان می‌گویند خطر از بیخ گوشت گذشته است. حالا چه وضعیتی داری؟

ضارب، چاقو را در بدنم فرو کرده و تیغه آن روده کوچکم را پاره کرده بود. اگر چاقو کمی بالاتر یا پایین‌تر می‌خورد معلوم نبود که زنده بمانم. خدا به من رحم کرد. پزشکان بیمارستان برایم زحمات زیادی کشیدند و من را نجات دادند. آنطور که می‌گویند روده کوچکم آسیب دیده و باید چند روز دیگر در بیمارستان بستری باشم.


درباره ضارب چه اقدامی انجام داده‌ای؟

آنطور که همکارانم گفتند با کمک دوربین‌های مداربسته پمپ بنزین شماره پلاک خودروی ضارب به‌دست آمده و کمتر از یک ساعت مأموران پلیس موفق شده‌اند او را دستگیر کنند. من هم در نخستین فرصت بعد از مرخص شدن از بیمارستان شکایتم را مطرح می‌کنم. او با نامردی تمام من را مجروح کرد. آن شب وقتی فهمیدم او وضعیت عادی ندارد حتی حاضر شدم پول بنزینش را خودم بدهم. من حدود یک‌سال است که در پمپ بنزین کار می‌کنم و حداکثر روزی 50هزار تومان حقوق می‌گیرم. حاضر بودم دستمزد یک روزم را بابت بنزین او بدهم اما او بدون دردسر از آنجا برود. اما مرد خشن هم باک بنزینش را پر کرد و هم من را با چاقو زد و فرار کرد.


حالا چه شرایطی داری و چه زمانی قرار است از بیمارستان مرخص شوی؟

دست کم 2روز دیگر باید در بیمارستان بمانم تا وضعیتم بهتر شود. بعد از آن کادر پزشکی تصمیم می‌گیرند که مرخص شوم یا نه. می‌خواستم از طریق  از کادر پزشکی بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان که در این چند روز زحمات زیادی برایم کشیدند و همینطور از مأموران پلیس که ضارب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند تشکر کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میلاد ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
    0 0
    ضارب باید اعدام بشه، مگرنه باز فردا میزنه بقیه رو با چاقو میکشه. از کجا معلوم یهو نزنه 10 نفرو نکشو با اون همه خونسردی؟ امنیت مردم مهمه