معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکتری تخصصی با دستور وزیر بهداشت خبر داد و گفت: این افزایش حق الزحمه از مهرماه امسال اجرا می‌شود.

افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکتری تخصصی

سلامت نیوز: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکتری تخصصی با دستور وزیر بهداشت خبر داد و گفت: این افزایش حق الزحمه از مهرماه امسال اجرا می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، یما سادات لاری اظهار داشت: با توجه به انعکاس مشکلات دستیاران پزشکی و همکاری و همراهی آنها با نظام سلامت در دوران مبارزه با ویروس کرونا، دکتر سعید نمکی دستور داد که حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکتری تخصصی تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.


به گزارش معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشتدرمان و آموزش پزشکی،وی خاطرنشان کرد: این افزایش حق الزحمه از مهر ۹۹ اجرایی می‌شود و امیدواریم بخشی از مشکلات دستیاران پزشکی و دکتری تخصصی برطرف شود.


معاون وزیر بهداشت ادامه داد: مشکلاتی که در زمینه محل استراحت دستیاران پزشکی در مراکز آموزشی و درمانی وجود دارد با وزیر بهداشت مطرح شد و قرار است وضعیت همه محل‌های استراحت دستیاران پزشکی در مراکز آموزشی و درمانی سراسر کشور بررسی و اقداماتی برای تجهیز و بهسازی انجام شود.


لاری همچنین گفت: همراهی و همکاری دستیاران پزشکی و اینترن‌ها در طول دوران مبارزه با ویروس کرونا و ارایه خدمات به بیماران ستودنی بوده و جای تشکر و قدردانی فراوانی دارد.


وی تصریح کرد: مشکلات و حتی مسایل مربوط به بیمه درمانی دستیاران پزشکی و خانواده آنها نیز به صورت مستمر در حال پیگیری و بررسی است. خرداد ماه امسال در همین راستا تفاهم نامه‌ای بین معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت نیز منعقد شده که بر اساس آن تفاهم نامه، دستیاران پزشکی، دکتری تخصصی و خانواده آنها تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha