عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نباید بخش درمان صندوق تامین اجماعی به وزارت بهداشت و درمان منتقل شود چون در دراز مدت تبعات منفی در بر دارد.

سلامت نیوز : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نباید بخش درمان صندوق تامین اجماعی به وزارت بهداشت و درمان منتقل شود چون در دراز مدت تبعات منفی در بر دارد.
علی زنجانی حسنلویی در گفتگو با مهر افزود: بخش درمان در گذشته زیر نظر وزارت بهداشت و درمان قرار داشت که به دلیل بهبود وضعیت درمانی و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده دراین بخش، درمان از وزارت بهداشت جدا و به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه نباید تجربه نامناسب گذشته را دوباره تکرار کرد، گفت: وزارت بهداشت نمیتواند همزمان، هم به امر بیمه ها بپردازد و هم در بخش درمان خدمات ارائه دهد به همین دلیل نباید نسبت به این واگذاری اقدام کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: فعالیت در چند بخش نتیجه مطلوبی در بر نخواهد داشت و کیفیت ارائه خدمات پایین می آید. همچنین با مخالفت و اعتراض کارگران روبرو می شود.

به گفته زنجانی، مدتی است تعدادی از نمایندگان مجلس پیگیر این هستند که بخشهایی از تامین اجتماعی به وزارت بهداشت منتقل شود. درحالی که این افراد نباید به این موضوع دامن بزنند چون بحث واگذاری در داز مدت تبعات منفی در بر خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha