براساس کارنامه اولیه داوطلبان چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی که از روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته، پذیرفته شدگان این آزمون تا آخر وقت امروز جمعه ۱۴ شهریور می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری

سلامت نیوز: براساس کارنامه اولیه داوطلبان چهل و هفتمین دوره آموزش پذیرش دستیار تخصصی که از روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته، پذیرفته شدگان این آزمون تا آخر وقت امروز جمعه ۱۴ شهریور می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، بر اساس تصمیم دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی سوال ۱۹۱ دفترچه A و معادل آن در دفترچه B سوال ۱۸۹ و در دفترچه C سوال ۱۹۷ و در دفترچه D سوال ۱۹۱ حذف شد که در کارنامه علمی (شامل نمره کل از ۶۰۰ نمره و رتبه در هر یک از پنج گروه آموزشی) اعمال شد و داوطلبانی که نمره کل از ۶۰۰ آنها کمتر از ۱۵۰ باشد مجاز به انتخاب رشته محل نیستند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل نیز تا آخر وقت امروز ۱۴ شهریور ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و پس از مطالعه دقیق مفاد دفترچه راهنمای انتخاب رشته خود اقدام کنند.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی سال ۹۹ روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ با رقابت بیش از ۱۴ هزار و ۶۷۸ داوطلب و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha