یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت و مردم باید در مقابله با این ویروس بایکدیگر همکاری داشته و هر طرف با ایفای صحیح وظایف خود، مسئولیت پذیری طرف دیگر را بالاتر ببرد.

مردم و دولت باید مکمل یکدیگر در مقابله با کرونا باشند

سلامت نیوز:یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت و مردم باید در مقابله با این ویروس بایکدیگر همکاری داشته و هر طرف با ایفای صحیح وظایف خود، مسئولیت پذیری طرف دیگر را بالاتر ببرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به مسئولیتی که هریک از شهروندان در راستای مقابله با کرونا برعهده دارند، بیان کرد: در وهله اول لازم است که مردم و مسئولان ویروس کرونا را جدی تلقی کنند و در گام بعدی همه در رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی سازمان بهداشت جهانی و ستاد ملی کرونا کوشا باشیم.


وی در ادامه اظهار کرد: لازم است هر یک از شهروندان نسبت به استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی به منظور حفظ سلامتی خود و به خطر نینداختن سلامتی سایر افراد جامعه احساس مسئولیت کنند. دولت نیز متقابلا وظیفه دارد شرایط را برای اجرای دقیق پروتکل ها مهیا کند.


نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: دولت و مردم باید در مقابله با این ویروس بایکدیگر همکاری داشته و هر طرف مسئولیت پذیری طرف دیگر را بالاتر ببرد. مردم با رعایت دقیق پروتکل ها و دولت با فراهم کردن امکانات و حمایت از بخش های آسیب دیده می توانند مکمل یکدیگر بوده و مسئولیت خود را به بهترین شکل اجرایی کنند.


وی در ادامه تاکید کرد: دولت برای اجرای امور باید به گونه ای برنامه ریزی کند که هم به اقتصاد کشور ضربه ای وارد نشود و هم بستر مناسب برای اجرای پروتکل ها فراهم شود. مردم نیز باید این مسئولیت را پذیرفته و پروتکل ها را به طور جدی دنبال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha