چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 299484

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز برای استان‌های، گیلان، مازندران، گلستان، برخی از مناطق خراسان شمالی، شمال غرب خراسان رضوی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رگبار باران، همراه با گاهی رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

احتمال آب گرفتگی و سیلابی شدن در برخی مناطق کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز برای استان‌های، گیلان، مازندران، گلستان، برخی از مناطق خراسان شمالی، شمال غرب خراسان رضوی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رگبار باران، همراه با گاهی رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش بینی می‌شود.


وی ادامه داد: همین شرایط در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری، فارس، غرب هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان رخ می‌دهد.


این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه احتمال آب‌گرفتگی و سیلابی شدن نیز در برخی از این مناطق وجود دارد، بیان کرد: بارش در این مناطق تا اوایل هفته آتی با شدت و ضعف ادامه دارد.


گودرزی با بیان اینکه امروز تا روز پنجشنبه، نوار شمالی کشور ۴ تا ۶ درجه خنک‌تر می‌شود، افزود: طی چند روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، شاهد وزش باد‌های شدید توام با خیزش گرد و خاک خواهیم بود.


وی اظهار کرد: سرعت وزش باد، امشب در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال اصفهان، افزایش پیدا می‌کند.


گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد است و بیشینه دمای آن ۳۳ درجه پیش بینی می‌شود و با کاهش دما همراه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha