سلامت نیوز : مدیركل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكی گفت:‌ تعیین تعرفه فنی داروخانه ها به عهده وزارت بهداشت بوده و در حال پیگیری است.

دكتر محمدرضا شانه ساز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:‌ میزان حق فنی داروخانه ها هنوز تعیین نشده است و در داروخانه های خصوصی و دولتی همان تعرفه های سال گذشته اجرا می شود.

وی با تأكید بر این كه بر عملكرد داروخانه ها در زمینه حق فنی،‌ نظارت صورت می گیرد،‌ گفت: با داروخانه هایی كه بیشتر از  تعرفه تعیین شده از مردم پول دریافت كنند بر حسب نوع تخلف،‌ برخورد می شود.

مدیركل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت از مشتریان داروخانه ها خواست‌ اگر در این موارد، تخلفی مشاهده شد به معاونت غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشكی منطقه خود گزارش كنند.

وی در ادامه در خصوص افزایش قیمت داروها در سال جاری اظهار داشت:‌ قیمت همه دارو ها جزء به جز یررسی شده و مشخص خواهد شد كه قیمت كدام یك از داروها افزایش،‌ كاهش و یا ثابت خواهد ماند.

دكتر شانه ساز همچنین درباره داروهای بیماران خاص تصریح كرد: داروهای این بیماران در حال حاضر یارانه ای است كه اگر در این زمینه افزایش قیمتی صورت گیرد،‌ به صورت افزایش یارانه ها و یا از طریق سازمان های بیمه گر جبران می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha