امسال برخلاف سال‌های گذشته حال و هوای پرشور و شعف بازگشایی مدارس، با چالش‌های زیادی همراه است. شاید آن روزها كه تازه پای كرونا به كشورمان باز شده و مدارس را به تعطیلی كشانده بود، فكر نمی‌كردیم این ویروس تازه‌وارد قرار است میان ما جا خوش كند و سبك زندگی‌مان را تغییر دهد.

پروتكل سلامت برای اول مهر كرونایی

سلامت نیوز:امسال برخلاف سال‌های گذشته حال و هوای پرشور و شعف بازگشایی مدارس، با چالش‌های زیادی همراه است. شاید آن روزها كه تازه پای كرونا به كشورمان باز شده و مدارس را به تعطیلی كشانده بود، فكر نمی‌كردیم این ویروس تازه‌وارد قرار است میان ما جا خوش كند و سبك زندگی‌مان را تغییر دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم ،اما حالا دیگر همه به‌خوبی می‌دانیم كه چه بخواهیم و چه نخواهیم چاره‌ای نداریم جز این‌که به این شرایط جدید عادت كنیم و به مسیر زندگی ادامه دهیم. بدون شك تحصیل و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی‌توان آن را به امید روزهای بدون ویروس در آینده به تعویق انداخت.

قطعا قرار گرفتن در شرایط جدید آموزش كه در برخی مدارس به صورت حضوری و در برخی مدارس به‌صورت غیرحضوری خواهد بود، نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها به همراه خواهد داشت. به همین جهت با بررسی توصیه‌های مركز كنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) نكات مهمی را بررسی می‌كنیم كه در شرایط جدید آموزشی باید به آنها توجه كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha