سلامت نیوز : آیا تا به حال به این نتیجه رسیده‌اید كه اكثر مردها اتومبیل‌هایشان را بیشتر از خودشان دوست دارند اگر این طور تصور می‌كنید خوب است بدانید كه نتایج یك بررسی جدید این ارتباط را تایید می‌كند.

به گزارش ایسنا، در یك نظرسنجی بی‌سابقه معلوم شده است كه تقریبا 70 درصد از مردان آمریكایی اعتراف كرده‌اند كه برای آنها مراقبت از ماشینهایشان راحت‌تر از مراقبت از وضعیت سلامتی‌شان است.

همچنین 40 درصد از این مردان شركت كننده در نظر سنجی اظهار كردند كه به مسایل مربوط به اتومبیل‌شان بیشتر از موضوعاتی كه به سلامتی آنها مربوط می‌شود، اهمیت داده و رسیدگی می‌كنند.

روزنامه بیزینس ویك در گزارشی در این باره آورده است تری لابونته یكی از 50 راننده برتر آمریكا در انجمن ملی اتومبیل‌رانی NASCAR و سخنگوی برنامه ملی راه‌اندازی شده از سوی شبكه سلامت مردان و شركت داروسازی آزمایشگاه‌های آبوت به منظور تشویق مردان برای مراجعه بیشتر به پزشك و توجه بیشتر به سلامتی خود در بیانیه‌ای تاكید كرد برای بسیاری از مردان كنترل دائمی و رسیدگی به اتومبیل شخصی‌شان خیلی راحت‌تر از چكاپ سلامتی آنها است. در این نظرسنجی 501 مرد، 45 تا 65 ساله حضور داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha