شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 299584

به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی، در ده نقطه از کشور شامل آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل ارتفاعات البرز مرکزی و در غرب کشور استان‌های هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد باران می‌بارد.

در کدام استان‌ها امروز باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی، در ده نقطه از کشور شامل آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل ارتفاعات البرز مرکزی و در غرب کشور استان‌های هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد باران می‌بارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی گفت: برای امروز در برخی نقاط آذربایجان شرقی، گیلان، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در غرب کشور استان‌های هرمزگان، فارس، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌کنیم.


وی افزود: روز‌های یکشنبه و دوشنبه، در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل زنجان، گیلان، مازندران، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد انتظار بارش پراکنده و رعدوبرق داریم.


این  کارشناس اظهار کرد: امروز در برخی نقاط جنوب و شرق کشور وزش باد شدید شده و باعث خیزش گردوخاک می‌شود.
گودرزی درباره تغییرات دمایی گفت: تا پایان هفته، هوا در بیشتر نقاط کشور خنک‌تر می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت ادامه داد: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری بوده و گاهی وزش باد خواهد داشت. همچنین از فردا هوای تهران کمی خنک می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha