اگر به دنبال راهی برای پیشگیری از بارداری هستید خرید کاندوم یکی از بهترین و موثرین راه های آن است. کاندوم¬ها فقط کارایی پیشیگیری از بارداری نداشته و برای انتقال بسیاری از بیماری¬های مقاربتی نیز استفاده می شود. اگر در خرید کاندوم دقت نموده و استفاده صحیح از آن هنگام رابطه صورت گیرد درصد انتقال بیماری¬های مقاربتی به صفر خواهد رسید.

کاندوم عروسکی تجربه جدید در رابطه زناشویی

سلامت نیوز:اگر به دنبال راهی برای پیشگیری از بارداری هستید خرید کاندوم یکی از بهترین و موثرین راه های آن است. کاندومها که از لاتکس و یا پلی یورتن ساخته می شوند با دارا بودن محفظه ای برای نگهداری اسپرم راهی تقریبا مطمئن برای پیشگیری از بارداری هستند. کاندوم ها فقط کارایی پیشیگیری از بارداری نداشته و برای انتقال بسیاری از بیماری های مقاربتی نیز استفاده می شود.

اگر در خرید کاندوم دقت نموده و استفاده صحیح از آن هنگام رابطه صورت گیرد درصد انتقال بیماری های مقاربتی به صفر خواهد رسید.بیماری های مانند ایدز، سیفیلیس، سوزاک و زیگیل تناسلی چند موردی از بیماری هایی است که با رابطه جنسی قابل انتقال است و به راحتی با استفاده از کاندوم قابل پیشگیر خواهد بود. استفاده از کاندوم باید به صورت صحیح صورت گیرد که کارایی آن کامل باشد.اگر با خرید حضوری کاندوم‌ راحت نیستید، خیلی راحت می‌توانید از داروخانه‌‌ی مجازی آرتان طب هر طرحی که دوست دارید بخرید و نگران نگاه دیگران نباشید، زیرا ارسال کاندوم از طریق این سایت به صورت محرمانه صورت می گیرد.

ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه برای پیشگیری از بارداری استفاده از کاندوم است

البته در نظر داشته باشید که کاندوم برای پیشگیری از بارداری حدود ۳ درصد خطا دارد و در صورتی که نمی‌توانید مسئولیت یک کودک را به دوش بکشید از کاندوم همراه با دیگر روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده کنید.

 تنوع در کاندوم ها هر سلیقه ای را می تواند راضی کند. برخی افراد معتقدند که استفاده از کاندوم از لذت جنسی آن ها هنگام برقراری رابطه کم خواهد کرد و به همین دلیل علاقه ای به خرید و استفاده از کاندوم ندارند. اما  شاید راه حل آنها استفاده از کاندوم های نازک و فوق العاده نازک است که این نگرانی را رفع و موجب لذت حداکثری می شود.

خرید کاندوم با رایحه های متفاوت نیز برای افرادی که به بو حساس بوده بسیار گزینه مناسبی خواهد بود این کاندوم ها با عصاره های متفاوتی که دارند رایحه های دل چسب به همراه داشته و شما را به استفاده از آن ها ترغیب می کنند.

برخی افراد هنگام خرید کاندوم خجالت کشیده و به همین دلیل قید استفاده از آن را میزنند. شما میتوانید با خرید اینترنتی کاندوم به طور مستقیم هر نوع کاندومی که مورد نظرتان است را سفارش و از آن بهره مند شوید. 

انواع کاندوم

کاندوم تاخیری برای افرادی که از زود انزالی رنج می برند و یا می خواهند رابطه جنسی طولانی تری داشته باشند می تواند گزینه خوبی باشد. کاندوم ها معمولا به روان کننده های آغشته هستند که استفاده از آن ها را راحت تر می کند. 

اگر می خواهید کمی تنوع به رابطه‌تان اضافه کنید نیازی نیست از روش های عجیب و غریب استفاده کنید. با تنوع فوق العاده‌ای که در بازار کاندوم وجود دارد، هر بار رابطه با همسرتان، برای شما تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز خواهد بود.

  خرید کاندوم با طعم و عطرهای متفاوت و هر آنچه نیاز دارید را می توانید از داروخانه آرتان طب تهیه کنید. آرتان طب در کنار شما بوده تا محصولات جنسی و انواع کاندوم هایی که نیاز دارید را به راحتی در اختیارتان بگذارد.

کاندوم عروسکی

اگر می خواهید هیجان را به رابطه جنسی خود وارد کرده و از تکراری شدن آن کم کنید کاندوم عروسکی می تواند کمک بزرگی در این راه برایتان باشد. این محصول با ظاهری بسیار جالب حال و هوای کسل آور رابطه جنسی را که در بعضی زوجین پس از مدتی ایجاد می‌شود از بین برده و جذابیت را به آن تزریق میکند. این نوع از کاندوم که با نام فاندوم نیز شناخته می شود، برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی کاربرد دارد و از نظر پیشگیری از بارداری تاثیر کاملی ندارد.

کاندوم عروسکی را فاندوم (fundom) هم می نامند که این نام به راستی که برازنده آن است. بسیاری از افراد خصوصا اشخاصی که علاقه به استفاده از کاندوم ندارند و همچنین جوانان از کاندوم عروسکی استقبال ک رده و مدل های مختلفی از آن را خریداری و شور و نشاط خاصی به روابط جنسی خود می بخشند. کاندوم عروسکی به راحتی می تواند روزمرگی از روابط جنسی شما حذف و تنوع را به آن اضافه کند.

از طرح های بسیار متنوع کاندوم عروسکی نباید غافل شد که این رنگ ها و طرح های متنوع شما در انتخاب اینکه کدام مدل را خریداری کنید به چالش کشید تا جایی که دوست دارید از تمامی این طرح ها داشته و با علاوه بر رابطه جنسی با آن سرگرم شده و ساعاتی بسیار لذت بخش داشته باشید.

با وجود مواد روان کننده ای که در ساخت کاندوم عروسکی به کار رفته رابطه راحت تر شده و این کاندوم فقط مخصوص افرادی که روابط آن ها به یکنواختی رسیده نمی باشد بلکه برای خانم هایی که شروع راه هستند و ترس و اضطراب ناشی از آمیزش دردناک دارند نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.با خرید کاندوم عروسکی تجربه جدید و به یاد ماندنی برای شریک جنسی خود بسازید.

کاندوم عروسکی گاوی با ظاهری بامزه سبب تقویت میل جنسی می‌شود

کاندوم فضایی

منظور از کاندوم فضایی کاندومی نیست که فضانوردان ناسا در ایستگاه فضایی از آن برای رابطه استفاده می کنند! کاندوم فضایی به دسته‌ای از کاندوم‌ها گفته می شود که خارهایی با طراحی‌هایی متفاوت و خلاقانه دارند.

فقط کافی است یکبار کاندوم فضایی را استفاده کنید؛ به قدری برایتان جذاب خواهد بود که مشتری دائمی این کاندوم خواهید شد. کاندوم فضایی اعم از چرخشی، دکمه دار، طوقی، اره ماهی، شمشیری و ده¬ها مدل دیگر دارد. استفاده از هرکدام می¬تواند تجربه جدیدی برایتان به دنبال داشته باشد.  

کاندوم فضایی اره ماهی برای تحریک بانوان عالی است


در اصل این کاندوم دارای خارهای درشت¬تر بوده و برای تحریک اندام تناسلی بانوان بسیار کارآمد عمل می¬کند. به علاوه ظاهر عجیب و غریب این کاندوم‌ها، سبب افزایش تنوع در رابطه می‌شود. مطمئن باشید با یکبار استفاده، مشتری ثابت کاندوم‌های فضایی خواهید شد. 

اگر شریک جنسیتان خیلی مایل به رابطه نیست، یکی از بهترین راه‌ها برای اغوای او و کشیدنش به تخت خواب، باز کردن سر صحبت با کاندوم‌های فضایی است که تنوع بسیار بالایی در رنگ و ظاهر دارند. خارهای درشت این کاندوم‌ها خانوم‌ها را خیلی زود به اوج لذت جنسی خواهد رساند و اگر از این کاندوم‌ها استفاده می‌کنید مطمئن باشید، خانومی که با او رابطه برقرار می‌کنید واقعا لذت می‌برد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha