شهرستان دنا از مهار کامل آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه حفاظت شده دنا پس از ۳ مرحله خاموشی خبر داد.«عبدالحمید پناهی» افزود:آتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا پس از سه شبانه روز و سه بار مهار شدن ساعت ۲۲ جمعه شب بطور کامل مهار و خاموش شد.

آتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا پس از ۳ شبانه روز مهار شد

سلامت نیوز:شهرستان دنا از مهار کامل آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه حفاظت شده دنا پس از ۳ مرحله خاموشی خبر داد.«عبدالحمید پناهی»  افزود:آتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا  پس از سه شبانه روز و سه بار مهار شدن ساعت ۲۲ جمعه شب بطور کامل مهار و خاموش شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،وی اظهارکرد: حدود ۳۰ نفر از نیروهای ادارات و ۳۰ نفر نیروی مردمی تا صبح امروز جهت پایش در منطقه حضور داشتند.فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: متاسفانه این آتش سوزی پس از سه بار مهار و خاموشی بعلت وزش باد شدید دوباره شعله ور شد.پناهی تصریح کرد: علت آتش سوزی ۱۰۰ درصد عامل انسانی است اما بطور دقیق مشخص نیست. خسارات وارده ناشی از این آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

وی ادامه داد: بیشتر خسارات وارده علف های خشک بوده و درختان بلوط خسارت چندانی ندیده اند.


فرماندار شهرستان دنا بیان کرد: آتش سوزی در این منطقه سابقه دارد و در سال گذشته همین منطقه دچار آتش سوزی شد.گفتنی است که آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه "میمند" در محدوده منطقه حفاظت شده دنا از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه آغاز شد که مهار و خاموش شد اما روز پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر مجددا شعله ور شد و در یک مرحله دیگر بعلت وزش باد شدید روشن شد که با تلاش نیروها ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مهار و خاموش شد و مجددا روز جمعه شلعه ور شد که حدود ساعت ۲۲ بطور کامل مهار و خاموش شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha