معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت همراهی بیمارستان های بخش خصوصی در مراقبت از بیماران کرونا در فصل سرد سال تاکید کرد.

بیمارستان های خصوصی در فصل سرما به کمک بخش دولتی بیایند

سلامت نیوز:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت همراهی بیمارستان های بخش خصوصی در مراقبت از بیماران کرونا در فصل سرد سال تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سید فرشاد علامه، در جلسه‌ای با مدیران پرستاری بیمارستان‌های خصوصی تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، هدف از نظارت‌ها و پیگیری‌های ستاد معاونت درمان را اصلاح فرآیندهای درمانی و کمک به ارائه خدمات بهتر به بیماران در مراکز خصوصی خواند و بر تعامل بیشتر بیمارستان‌های خصوصی با ستاد معاونت درمان تأکید کرد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، همچنین با اشاره به بار مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های دولتی در بحران اخیر و آغاز فصل سرما، افزود: ضروری است بیمارستان‌های خصوصی نیز در کنار مراکز دولتی ریفرال بخشی از مسئولیت مراقبت‌های درمانی بیماران کووید ۱۹ را عهده‌دار شوند تا به خوبی این بحران را پشت سر بگذاریم.


وی در ادامه بر اهمیت تشکیل کلینیکال اودیت (Clinical Audit) در بیمارستان‌های خصوصی تأکید کرد و گفت: تیم‌های نظارتی معاونت درمان آمادگی همکاری و ارائه آموزش‌های موردنیاز به کادر درمانی مراکز خصوصی تابعه را دارند. نیاز است ارتباط میان کادر پرستاری و درمانی مراکز خصوصی با واحدهای ستادی بیش‌ازپیش تقویت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha