در این مقاله قصد داریم شما مخاطبان گرامی را با روش های انجام عمل کاشت مو در کلینیک هلیا آشنا نماییم.

کاشت مو به روش میکروگرافت با ابزار dhi در کلینیک هلیا

سلامت نیوز:  در این مقاله قصد داریم شما مخاطبان گرامی را با روش های انجام عمل کاشت مو در کلینیک هلیا آشنا نماییم.


 به گزارش سلامت نیوز، از گذشته تا به امروز همیشه مردمان سرزمین‌های مختلف درگیر مشکل ریزش مو و در نهایت طاسی سر خود بوده‌اند. چرا که موی سر تاثیر بسیار زیادی در زیبایی یک شخص دارد.


 
لذا افرادی که دچار ریزش مو می‌شوند؛ ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست داده و قادر به گذران زندگی عادی خود نباشند.
از این رو پزشکان و محققان بر آن شدند تا راهی برای درمان طاسی سر بیابند؛ و از گذشته تا به امروز همچنان این موضوع دارای اهمیت بسیار زیادی است.
 برای درمان طاسی سر، روش‌های متفاوتی ارائه شده است؛ که روز به روز بر تعداد این روش‌ها، یا تکنیک آن‌ها افزوده می‌شود؛ و این افزایش ارائه تکنیک، برای آسایش هر چه بیشتر فرد متقاضی کاشت مو و دریافت نتیجه‌ی بیشتر برای وی است.

امروزه جدیدترین و کامل‌ترین روش پیوند مو، به روش میکروگرافت است. چرا که در روش میکروگرافت از دستگاهی تخصصی جهت کاشت مو استفاده می‌شود که این دستگاه دقت پزشک را چندین برابر می‌کند.


 

در اینجا کاشت مو به روش میکروگرافت با استفاده ازتکنیکdhi را برای شما بیان خواهیم کرد:

در کاشت مو به روش میکروگرافت کلینیک هلیا ابتدا باید جلسه‌ی مشاوره برای بیمار تشکیل شده و تمام مراحل برداشت تا کاشت مو برای وی توضیح داده شود؛ علاوه بر این نکات، اقدامات قبل و بعد از کاشت مو نیز، باید به طور کامل توضیح داده شود.
در پیوند مو به روش میکروگرافت ابتدا نواحی مورد نظر از پوست سر که قرار است فولیکول‌های مو برداشته و کاشته شوند را با بی حس موضعی، بی حس می‌کنند.
سپس از طریق تزریق آمپول بی حسی، منطقه مورد نظر را به طور کامل و برای چند ساعت تا اتمام عمل بی حس می‌کنند تا بیمار هیچ گونه دردی را احساس نکند.
بعد از انجام این مراحل، با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای گیرنده‌های اتوماتیک فولیکول مو است، فولیکول‌ها را برداشت می‌کنند. سپس با استفاده از دستگاه میکرو ایمپلنتر، حفره‌هایی به قطر 1 میلی متر در قسمتی که دچار طاسی شده، ایجاد می‌کنند.  در نهایت فولیکول‌های برداشت شده را در حفره‌های ایجاد شده قرار می‌دهند.

همانطور که تا اینجا مطالعه نمودید، در پیوند مو به روش میکروگرافت خبری ازبرش پوست سر، خونریزی و... نیست؛ و در این روش بدون کوچکترین مشکلی و با استفاده از دستگاه میکرو ایمپلنتر، کاشت مو انجام می‌شود.
 لازم به ذکر است به دلیل استفاده از دستگاه جهت برداشت و کاشت فولیکول‌های مو، احتمال آسیب به بافت مو بسیار کاهش یافته و بیمار نیز به نتیجه‌ی بهتری خواهد رسید.
شما می‌توانید جهت پیوند طبیعی موی خود به روش میکروگرافت به کلینیک پوست و مو و زیبایی هلیا مراجعه کرده و مراحل کاشت موی خود را آغاز کنید.


تکنیک DHI برای کاشت مو:
تعداد افرادی که از ریزش مو رنج می‌برند رو به افزایش است و ریزش مو در دنیای امروز به یکی از مشکلات شایع تبدیل شده است که با پیشرفت علم، راه‌های درمان نیز افزایش می‌یابد.
 در گذشته، جراحی‌های کاشت مو بسیار طاقت فرسا، بسیار گران و بدون نتایج رضایت بخش بود. اما امروزه تکنیک‌های کاشت مو با نتایج تضمین شده بسیار آسان شده است، این روش‌ها، گزینه‌های موثر و موفقیت آمیز، برای جراحی‌های سنتی پیچیده‌ای هستند که در گذشته انجام می‌شده است.

تکنیک DHI (کاشت مستقیم مو) یک تکنیک موثر است که می‌تواند برای ترمیم و کاشت مو استفاده شود. نتیجه‌ی استفاده از این تکنیک در روش‌های کاشت مو با  استفاده از ابزارهای بسیار پیشرفته و مدرن، به ویژه قلم CHOI، شگفت انگیز است.

 درنظر داشته باشید dhi یک روش برای پیوند مو نیست، بلکه تکنیکی است که در تکمیل یک روش از کاشت مو مثل میکروگرافت استفاده می‌شود تا نتیجه‌ای بهتر ارائه شود.


تکنیک کاشت مو DHI چیست؟
تکنیک کاشت مو به روش DHI (کاشت مستقیم مو) یک تکنیک پیشرفته و امیدوار کننده است که در کاشت مو استفاده می‌شود. این تکنیک پزشک را قادر می‌سازد بدون نیاز به ایجاد منافذ یا سوراخ در نواحی گیرنده، واحد فولیکولی پیوندی را مستقیماً با استفاده از قلم CHOI در محل مورد نظر قرار دهد.

قلم CHOI ابزاری است که برای استخراج نوارهای ظریف واحدهای فولیکولی از ناحیه اهدا کننده (با قطری کمتر از  0.5 میلی متر) و کاشتن مستقیم آنها در ناحیه گیرنده، بدون ایجاد برش‌های جراحی و غیره استفاده می‌شود.

مزایای تکنیک DHI برای کاشت مو:
تکنیک کاشت مو DHI (کاشت مستقیم مو) با استفاده از قلم CHOI، بهترین انتخاب برای مواردی است که ناحیه طاسی سر آنها زیاد است و همچنین حجم موهای آنها در ناحیه اهدا کننده نیز بسیار کم است؛ یا اینکه کاندید مناسبی برای دیگر تکنیک‌ها نیستند.

برای انجام DHI (کاشت مستقیم مو) نیازی به تراشیدن مو نیست؛ این مزیت، بسیاری از افراد (به ویژه خانم‌ها) را ترغیب می‌کند که خواستار بهره گیری از این تکنیک در روش کاشت موی میکروگرافت خود باشند.
استفاده از تکنیک DHI در پیوند موی طبیعی باعث صرفه جویی در وقت  پزشک و بیمار خواهد شد.

استفاده از قلم CHOI در این تکنیک به معنی:
-  روند بهبودی سریع‌تر
- بدون هیچ گونه عارضه‌ای .
- بدون جای زخم یا پوسته.
- بهترین نتایج رضایت بخش
- تکنیک DHI  برای انواع کاشت مو (پوست سر، ریش، سبیل، ابرو، مژه و غیره) مناسب است.


افراد مناسب برای استفاده از تکنیک DHI در  کاشت مو:
تکنیک کاشت مو DHI با استفاده از قلم CHOI برای همه افراد مناسب است. همچنین این تکنیک بهترین انتخاب برای افرادی است که از بیماری دیابت یا عدم انعقاد خون رنج می‌برند.
تکنیک DHI با استفاده از قلم CHOI برای کاشت مو می ‌موارد کم حجمی مو را در ناحیه اهدا کننده پشتیبانی کند، بنابراین این روش بهترین انتخاب برای افرادی است که از آلوپسی ارثی جزئی یا کامل رنج می‌برند.

تکنیک کاشت مو DHI با استفاده از قلم CHOI، تنها روش مناسب برای افرادی است که از ریزش مو مربوط به سوختگی یا بریدگی و زخم رنج می‌برند.

نتیجه گیری تکنیک DHI برای کاشت مو:
 تکنیک کاشت مو DHI با استفاده از قلم CHOI، جدیدترین و بهترین تکنیکی است که در حال حاضر در زمینه کاشت مو استفاده می‌شود.

حال که بهترین روش کاشت مو یعنی میکروگرافت و بهترین تکنیک برای به کارگیری در پیوند موی طبیعی را برای شما بیان کردیم؛ به این بیندیشید که اگر دو تا از بهترین‌ها با یکدیگر ادغام شوند، چه نتیجه‌ای خواهید گرفت؟
تحقق این امر دور از ذهن نیست و شما می‌توانید اعمال چنین روش و تکنیکی را از یک پزشک ماهر ببینید، پزشکی که بیش از 16 سال در زمینه کاشت مو تجربه داشته و بهترین‌ها را ارائه داده است؛ جناب آقای دکتر حمیدرضا خراسانی که در کلینیک هلیا واقع در تهران فعالیت حرفه‌ای خود را انجام می‌دهند.

برای بهره گیری از بهترین روش کاشت مو یعنی میکروگرافت و بهترین تکنیک در پیوند مو یعنی تکنیک DHI؛ لازم است پزشکی خبره همچون دکتر حمیدرضا خراسانی در یکی از مراکز معتبر کاشت مو همچون کلینیک هلیا را در کنار خود داشته باشید.
چرا که اجرایی شدن چنین روش کاشت مو و چنین تکنیکی، نیاز به ابزار مخصوص دارد که کلینیک هلیا تمام این ابزار مورد نیاز را تهیه، و در اختیار پرسنل خود قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد موسوی ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
    2 1
    من کاشت مو خودم رو کلینیک هلیا انجام دادم، واقعا کارشون عالیه. مخصوصا روش میکروگرافت