یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 300038

همه ما می دانیم که از بین بردن چربی های اضافه به خصوص در ناحیه شکم چقدر سخت است. از بین بردن چربی های لجوج شکم حتی برای کسانی که سبک زندگی فعال و عادت های غذایی سالمی دارند نیز یک چالش واقعی است. اما نا امید نشوید یک تکنیک ماساژ چینی می تواند پاسخ خوبی برای مشکل شما باشد.

کوچک کردن شکم با یک تکنیک 2 دقیقه ای

سلامت نیوز: همه ما می دانیم که از بین بردن چربی های اضافه به خصوص در ناحیه شکم چقدر سخت است. از بین بردن چربی های لجوج شکم حتی برای کسانی که سبک زندگی فعال و عادت های غذایی سالمی دارند نیز یک چالش واقعی است. اما نا امید نشوید یک تکنیک ماساژ چینی می تواند پاسخ خوبی برای مشکل شما باشد.


ماساژ کوچک کردن شکم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت بدونیم، این ماساژ را باید به مدت ۲ دقیقه و روزانه ۲ مرتبه انجام دهید. این تکنیک به عنوان یک ورزش داخلی عمل می کند و آن منطقه را سم زدایی کرده و چربی های اضافه را از بین می برد.

البته این نکته را باید بدانید که اگر شخص تنبلی هستید که هر روز فست فود و نوشابه می خورید، این تکنیک به تنهایی نمی تواند هیچ تاثیری روی چربی های شکم داشته باشد. این ماساژ چینی برای کسانی موثر است که مرتب ورزش می کنند اما هنوز نتوانسته اند از چربی های شکم خلاص شوند.

شرایطی که نباید از این ماساژ استفاده کنید

_ بلافاصله بعد از یک وعده غذای سنگین
_ برای کسانی که مشکل سنگ کلیه، سنگ مثانه و سنگ کیسه صفرا دارند.
_ کسانی که مشکل فشار خون دارند.
_ کسانی که باردار هستند.
_ کسانی که مشکل فتق دارند.
_ کسانی که مشکل زخم معده دارند.
_ کسانی که مشکل التهاب معده، مثانه، تخمدان یا لوله های فالوپ دارند.

پیشنهاد می کنیم این ماساژ را روزی دو بار قبل از صبحانه و قبل از خواب انجام دهید.

_ روی یک سطح صاف به پشت بخوابید.
_ کف دست ها را به هم بسائید تا کاملا گرم شود.
_ یکی از دست ها را روی ناف قرار دهید.
_ شروع کنید به مالیدن اطراف ناف را با فشار ملایم به حالت دایره های کوچک در جهت عقربه های ساعت. سپس به تدریج دایره ها را بزرگ تر کنید. هر دایره باید ۱ تا ۲ ثانیه زمان ببرد.
_ به گرمایی که روی شکم ایجاد می شود تمرکز کنید.
_ ۲ دقیقه این کار را ادامه دهید. (حدود ۴۰ تا ۴۵ دایره) گرم نگه داشتن شکم در حال تمرین نکته بسیار مهمی است که باید رعایت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha