یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 300040

در این مقاله ۴ روش برای تقویت میل جنسی ، بدون توسل به دارو را بیان می کنیم.

چگونه میل جنسی مان را زیاد کنیم؟

طبق تعریف، اگر مکرراً افکار یا میل جنسی نداشته باشید، ممکن است به اختلال میل جنسی کم‌فعال مبتلا شوید و فقدان این احساسات باعث ناراحتی شخصی می‌شود. چه با این تشخیص پزشکی مطابقت داشته باشید یا نه، پزشک شما می‌تواند دلایلی را که میل جنسی شما آنطور که می‌خواهید بالا نیست، جستجو کند و راه‌هایی برای کمک پیدا کند.در این مقاله راهکارهای تقویت میل جنسی را توضیح میدهیم.

چرا میل جنسی من اینقدر ضعیف است؟

برخی از دلایل اصلی کاهش میل جنسی عبارتند از: مشکلات رابطه. استرس، اضطراب یا افسردگی. مشکلات جنسی مانند اختلال نعوظ یا خشکی واژن.

بی تحرکی، اضافه وزن، استرس روحی همگی می توانند باعث تغییراتی در تولید هورمون ما به خصوص هورمون های جنسی تستوسترون و استروژن شوند. تستوسترون عملکردهای زیادی دارد، از جمله حفظ میل جنسی.

بیشتر بدانید :

علائم کاهش میل جنسی چیست؟

  • کاهش میل جنسی بدون توجه به سطح یا نوع فعالیت جنسی.
  • احساس نگرانی در مورد این کمبود میل جنسی.
  • احساس نارضایتی از سطح فعلی بی علاقگی جنسی.

درمان های خانگی کاهش میل جنسی

بطور کلی این روشها میتواند به تقویت میل جنسی شما کمک کنند :

بیشتر بدانید : قوی ترین دمنوش های گیاهی برای تقویت میل جنسی

  • ورزش. تمرینات هوازی منظم و تمرینات قدرتی می تواند استقامت شما را افزایش دهد، تصویر بدن شما را بهبود بخشد، خلق و خوی شما را بهبود بخشد و میل جنسی شما را افزایش دهد.
  • استرس کمتر .
  • با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید.
  • زمانی را برای صمیمیت در نظر بگیرید.
  • کمی چاشنی به زندگی جنسی خود اضافه کنید.
  • عادت های بد را کنار بگذارید

در این مقاله ۴ روش برای تقویت میل جنسی ، بدون توسل به دارو را بیشتر توضیح میدهیم.

به گزارش سلامت نیوز بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است

بیشتر بدانید : چرا در زمان های خاصی از ماه میل جنسی بالاتری داریم؟

آیا بتازگی متوجه کاهش میل جنسی خود شده اید؟ اگر این چنین است، شما تنها نیستید چرا که بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند. برخی از مردم آن را یک مشکل جسمی میدانند، اما اینگونه نیست. این مشکل را می توانید به سادگی با چند تغییر در شیوه زندگی به آسانی حل کنید. در این مقاله ۴ روش برای تقویت میل جنسی ، بدون توسل به دارو را بیان میکنیم.

تقویت میل جنسی با ورزش

مطالعات نشان می دهد که ۳۰ دقیقه ورزش می تواند سلامت جنسی را بهبود و اعتماد به نفس را افزایش دهد. پس همسر خود را تشویق کنید هر روز نیم ساعت ورزش کند حتی ورزش های ساده مانند دویدن و یوگا برای افزایش میل جنسی بسیار مفید است انجام این فعالیت ها با هم نیز به شما این امکان را میدهد که با همسر خود بیشتر ارتباط داشته باشید. روش دیگر برای افزایش میل جنسی انجام ورزش kegel است، که باعث تقویت ماهیچه های لگن و کمک به پیشگیری از مشکلات پروستات مردان و بی اختیاری در زنان است.

تقویت میل جنسی با مصرف میوه

مطالعات نشان می دهد که خوردن میوه می تواند به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند. بنابراین میوه ای که سرشار از ویتامین E هستند جریان خون را افزایش می دهند. میوه هایی مانند کیوی، انبه، موز و انار که سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، نه تنها شما را سالم نگه می دارد بلکه باعث افزایش میل جنسی هم می شود. بنابراین به جای دسر مورد علاقه یک کاسه میوه های تازه در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

تقویت میل جنسی با پوشیدن لباس قرمز

افزایش میل جنسی شما و جلب توجه شوهر با پوشیدن لباس قرمز و یا یک لباس قرمز ، به دلیل برخی از مطالعات نشان داده اند که رنگ قرمز نه تنها اعتماد به نفس را در زنان افزایش می دهد، بلکه باعث تقویت میل جنسی در مردان می شود.



تقویت میل جنسی با ارسال پیامک های عاشقانه به همسر

به همسرتان در طول روز پیام های متنی عاشقانه بدهید. این باعث افزایش هورمون میل جنسی مانند دوپامین، سروتونین، و تستوسترون راتقویت کند، و به محض دیدن شما میل جنسی همسر افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha