سلامت نیوز : وزیر بهداشت با تاكید بر برخورد جدی این وزارتخانه با پدیده زیرمیزی گفت: برخی از دانشگاه‌های علوم پزشكی و روسای بیمارستان‌ها زمانی كه با این پدیده برخورد كردند در درجه اول تذكر داده‌اند. بی‌توجهی گروه خاطی ادامه این موضوع حتی منجر به اخراج و بیرون كردن آنها از مجموعه درمانی شده است.

دكتر مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با پدیده زیرمیزی گفت: وزارت بهداشت با قضیه زیرمیزی برخورد جدی انجام داده است. معاونت درمان، روسای دانشگاه‌های علوم پزشكی و بیمارستان‌ها نیز هر جایی كه از سوی مردم شكایتی در مورد پدیده زیرمیزی صورت گرفته برخورد جدی انجام داده‌اند.

 مردم موارد تخلف درمانی و از جمله زیرمیزی را به وزارت بهداشت منعكس كنند

 سازمان نظام پزشكی و تعزیرات بر امر درمان نظارت و با موارد تخلف برخورد جدی كنند

وی گفت: لازم است مردم موارد مربوط به زیرمیزی و دیگر موارد این چنینی را به وزارت بهداشت منعكس كنند. همچنین با توجه به این كه برخی از بخش‌ها مانند سازمان نظام پزشكی و تعزیرات نیز باید بر قضیه درمان نظارت داشته باشند، وزارت بهداشت نیز از این سازمان‌ها می‌خواهد كه ابتدا موارد گزارش شده را بررسی و در صورت صحت، برخورد جدی داشته باشند.

دستجردی در پایان تاكید كرد: بنابراین هر جا مردم به موارد تخلف در امر درمان از جمله پدیده زیرمیزی برخورد كردند، می‌توانند این موضوع را با روابط عمومی وزارت بهداشت درمیان گذارند و قطعا برخوردهای جدی با این تخلفات صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha