معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، توجه به مقوله بهداشت محیط در نظام سلامت را، به عنوان راهکار اصلی کنترل و مهار ویروس کووید ۱۹ مورد تاکید قرار داد.

راهبرد کلیدی کنترل و مهار ویروس کووید ۱۹/ توجه به بهداشت محیط

سلامت نیوز:معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، توجه به مقوله بهداشت محیط در نظام سلامت را، به عنوان راهکار اصلی کنترل و مهار ویروس کووید ۱۹ مورد تاکید قرار داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، بابک عشرتی، گفت: با بروز پاندمی کووید ۱۹ و هجوم این ویروس به لایه‌های پیدا و پنهان زندگی ما لزوم توجه هرچه بیشتر به امر بهداشت، بیش از پیش احساس می‌شود.


وی افزود: توجه به امر پیشگیری موضوعی است که کارشناسان بهداشت محیط در آن مهارت دارند و باید بهتر و بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به صورت نظام مند حرکت کنیم.


عشرتی با عنوان این مطلب که دانشگاه علوم پزشکی ایران با تحت پوشش داشتن بیش از ۵ میلیون نفر از جمعیت استان تهران و قریب به ۷۵ هزار اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نقش بسیار مهمی در مبارزه و مهار شیوع بیماری‌های واگیر از جمله کرونا ویروس در محیط‌های عمومی دارد.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: توجه به بهداشت محیط به عنوان راهبرد کلیدی نظام سلامت، به کنترل و مهار کامل پاندمی کووید ۱۹ منجر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha