چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 300536

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پردخت.

تداوم بارش باران در بیشتر نقاط کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پردخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی ۲ روز آینده برای برخی مناطق اصفهان، نیمه غربی یزد، شمال فارس، کرمان، جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان  بارش پراکنده باران، رعد‌وبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.


وی ضمن اشاره به اینکه طی۲ روز آینده همین شرایط برای ارتفاعات زاگرس استان‌های لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد و شمال بوشهر پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور هم در ۲ روز آینده انتظار بارش پراکنده باران، رعد‌وبرق و وزش باد شدید را داریم.


این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز‌های جمعه و شنبه با گذر امواج از مناطق شمال غرب کشور برای شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل و گیلان در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.


گودزی با بیان اینکه این سامانه روز یکشنبه در شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر تقویت می‌شود، افزود: یکشنبه بارش‌ها در این مناطق تشدید می‌شود و حتی این بارندگی‌ها به دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران هم کشیده می‌شود.


وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌و هوایی چند روز آینده پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است و بیشینه دمای آن به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و همچنین امروز و فردا هوای پایتخت خنک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha