یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 300727

تهران امروز در بعضی ساعات با افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد‌وبرق همراه است و بیشینه دمای آن به ۲۸ درجه سانتی گراد می‌رسد.

هوا خنک می‌شود / دریای خزر مواج است

سلامت نیوز:تهران امروز در بعضی ساعات با افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد‌وبرق همراه است و بیشینه دمای آن به ۲۸ درجه سانتی گراد می‌رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، بخش‌هایی از غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس بارش پراکنده باران، گاهی رعد‌وبرق و وزش باد‌های شدید موقتی آغاز می‌گردد.


 وی افزود: شدت بارش‌ها امروز بعد از ظهر در نیمه شرقی و شمالی آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و زنجان افزایش می‌یابد و برای این مناطق رگبار شدید باران، رعد وبرق گاهی همراه با تند باد‌های لحظه‌ای، کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما و همچنین احتمال بارش برف در قلل سبلان و رشته کوه البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته در نوار شمالی کشور هوا به طور محسوسی خنک می‌شود، اظهار کرد: دریای خزر از امروز تا سه‌شنبه مواج و متلاطم است.


گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌و هوایی پایتخت توضیح داد: تهران امروز در بعضی ساعات با افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد‌وبرق همراه است و بیشینه دمای آن به ۲۸ درجه سانتی گراد می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha